Sonia Pypaert van kinderwinkel The Baby’s Corner merkt steeds vaker dat jonge ouders met hun kinderwagen vooral een statement willen maken, zoals met deze Cybex, waarbij je de wielen kunt vervangen door  ski's.
Volledig scherm
PREMIUM
Sonia Pypaert van kinderwinkel The Baby’s Corner merkt steeds vaker dat jonge ouders met hun kinderwagen vooral een statement willen maken, zoals met deze Cybex, waarbij je de wielen kunt vervangen door ski's. © RV / ID/ Josefien Tondeleir

Er is zelfs één op skilatten: de kinderwagen is het nieuwe statussymbool

Wil je als jonge ouder indruk maken? Rijd je baby dan rond in een elektrische ondersteunde kinderwagen, demonstreer de automatische schommelaar en maak familie attent op opties als de zonnewering, airco, of...ski’s. Wat zijn de snufjes, welke kleuren zijn trendy en welke merken zijn hip bij de celebrities? Een blik op hét statussymbool van het moment: de kinderwagen.

4 reacties

  • LYDIA Lambeir

    2 maanden geleden
    Een goede opvoeding is veel belangrijker...
  • Severine Degreef

    2 maanden geleden
    Mijn oudste wordt deze zomer 24 jaar. Ook toen waren er al merken die hipper waren dan andere. Ik moest en zou perse een dure Quinny. Apetrots was ik. Niet alleen op de kleine, maar ook op de voituur.
  • Anne Palmart

    2 maanden geleden
    Waar gaan we naartoe ? Toen we vroeger naar The Jetsons keken leek die manier van leven op een grappig en leuk futuristisch sprookje. Bekijk de filmpjes nu terug, bijna alles is uitgekomen, behalve die hoge palen met ultra moderne huizen waar ze naartoe vliegen in hun glazen bol, maar dat komt ook nog 🛸😂
  • Stephan Priem

    2 maanden geleden
    Is iets van alle tijden, vroeger had je de ultra afgeveerde kinderkoetsen, superstevig en gemaakt voor een eeuwigheid.