Beeld ter illustratie.
Volledig scherm
Beeld ter illustratie. © Getty Images

Forse stijging klachten bij Ombudsdienst telecom met annus horribilis voor Telenet

updateHet aantal klachten bij de Ombudsdienst voor telecommunicatie is vorig jaar met 65 procent gestegen tegenover 2022. Deze stijging betreft alle operatoren, maar was meer uitgesproken voor Telenet. Het aantal klachten over dat bedrijf verdrievoudigde. De Ombudsdienst noemt het een ‘annus horribilis’ voor Telenet. De telecomoperator maakt zich in reactie sterk dat het ergste achter de rug is.

37 reacties

  • Monique Verschueren

    2 maanden geleden
    Al zeker een dik half jaar problemen met Telenet en toppunt is alleen problemen met onze 2 GSM ,internet,vast telefoontoestel ,televisie alles werkt perfect, maar onze 2 GSM hebben thuis af en toe eens verbinding en het is alleen bij ons in huis ,1 straat verder en verbinding hebben van tevoren nooit geweest, al moe voor gemaild en gebeld naar Telenet geraakt niet opgelost maar we mogen wel de volle pot blijven betalen
  • Jo Bosman

    2 maanden geleden
    De oplossing is simpel. Uw internet werkt niet of u ontvangt geen tv . 100 euro compensatie voor elk uur dat de diensten waarvoor u betaalt en die u niet krijgt .
  • Els Boudou

    2 maanden geleden
    Mijn ouders hebben een heel speciale klacht ingediend bij de ombudsdienst, omdat telenet hen zelfs naar de concurrentie stuurde, omdat ze zelf niet direct voor een oplossing konden zorgen, dit na maanden van het kastje naar de muur gestuurd te worden en vele loze beloftes of het niet opdagen van techniekers. Dit heeft 4 maanden aangesleept dat ze zonder tv en internet zaten in hun nieuwbouw, terwijl zij beiden ongeneeslijk ziek zijn. Dat heeft hen veel kopzorgen bezorgd, sociale afzondering, ...
  • Roger Poot

    2 maanden geleden
    Tot vandaag geen problemen gehad met Telenet........
  • eric loyens

    2 maanden geleden
    Probleem met digitaal tv kijken bij telenet nu 5maanden verder nog niks opgelost