Burger King is 'loving it' en gebruikt clown-hype om grootste concurrent af te kraken
VideoDuitse bioscoopgangers waren klaar voor een avondje griezelen toen ze woensdagavond naar de film IT gingen, een remake van de horrorfilm over een enge clown, gebaseerd op het beroemde boek van Stephen King. Fastfoodketen Burger King griezelt net zo erg van een andere clown, de mascotte van aartsrivaal McDonald's en besloot dat handig in te zetten in een reclame.
De hamburgerketen adverteerde aan het einde van de Duitse vertoning van de film met de tekst 'I'm loving IT', een verwijzing naar de slogan van McDonald's. Daarna verscheen op het scherm de tekst: "De moraal: vertrouw nooit een clown."
"Langste reclamefilm ooit"
Burger King maakt er een gewoonte van om de grootste fast food-vijand elk jaar flink onderuit te halen in reclamecampagnes. De fastfoodketen noemt de horrorfilm IT "Burger Kings langste reclamefilm ooit".
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Regisseur Denis Villeneuve werkt aan derde Dune-film
-
Livios
Groen, rood, blauw of geel: richt je dak klimaatvriendelijk in met deze slimme tips
Een plat dak kan zo veel meer zijn dan louter de overkapping van je woning. Als je er een klimaatdak van maakt, kan het namelijk ook deel van de oplossing zijn om de klimaatverandering tegen te gaan - of leefbaarder te maken. Wat dat concreet betekent? Bouwsite Livios vraagt het aan Marc Dillen, directeur-generaal van Embuild Vlaanderen. -
Film
Na iconische versie uit de jaren 80: ‘The Neverending Story’ wordt opnieuw verfilmd
Het fantasyboek ‘The neverending Story’ wordt na veertig jaar opnieuw verfilmd. Volgens vakblad ‘Variety’ gaat het zelfs om meerdere films. “Wij geloven dat elke generatie zijn eigen reis naar Fantastica verdient”, klinkt het enthousiast bij de producent, Ian Canning. -
-
Nu ook bij ons: freestyle automaten van Coca-Cola met meer dan 120 smaken
-
film
“Ze verdient veel beter”: volgens beste vriend zou Amy Winehouse woedend zijn om nieuwe biopic
Tyler James is niet te spreken over ‘Back to Black’, de nieuwe film over zijn beste vriendin Amy Winehouse. Ook de zangeres - die in 2011 op 27-jarige leeftijd overleed aan een alcoholvergiftiging - zelf zou volgens hem “woedend” zijn als ze de biopic zou zien. “Amy had veel beter verdiend. Ze was een superster”, zegt James tegen de Britse tabloid ‘The Sun’. -
Film5
Actrice Dakota Johnson geeft eigen film genadeklap: ‘Madame Web’ is grote flop en dat snapt ze volledig
Actrice Dakota Johnson (34) krijgt lof voor de opmerkelijke uitspraken die ze de afgelopen tijd deed over haar eigen film ‘Madame Web’. De superheldenprent kreeg unaniem negatieve recensies en is een enorme flop. En dat begrijpt Johnson volledig, vertelde ze al meermaals. De pers smult van haar eerlijkheid. -
FILM
Studio Warner Bros. werkt aan vijfde ‘Matrix’-film
-
Gouden Giro1
Van Pogacar over Uijtdebroeks tot Piganzoli: de Gouden Giro-ploeg van Michel Wuyts
-
film
“Zo respectloos”: fans van Amy Winehouse niet te spreken over actrice die zangeres moet nabootsen in biopic
De biopic over Amy Winehouse, ‘Back to Black’, krijgt enorm veel kritiek te verduren. Dit omdat er een clip werd gelost waarin Marisa Abela (27) - die de zangeres vertolkt in de film - een liedje van de overleden ster zingt. “Amy, het spijt me zo”, klinkt het onder meer op sociale media. -
Livios
‘Gebruik in dat geval nooit azijn’ en ‘pas op met hogedruk’: zo ga je wél voor een brandschoon terras
Kan je terras nog een opknapbeurt gebruiken vooraleer je er heerlijk kan vertoeven? Dan is het reinigen een mooie eerste stap. Met deze onderhoudstips van bouwsite Livios ben jij helemaal klaar voor de lentezon. -
TV
“6 miljoen euro aan horloges”: veilingmeesters gaan op schattenjacht in het nieuwe programma ‘Alles mag weg’