© Facebook

“Mijn heel blond moment.” Vrouw had vraag van autoverzekering duidelijk niet goed begrepen

Een simpele vraag van een autoverzekeringsmaatschappij leidde tot een hilarische miscommunicatie met de Amerikaanse Alyssa Stringfellow. De jongedame had de vraag gekregen om foto’s door te sturen “van de voor-, zij- en achterkant” om haar polis te kunnen vernieuwen. Maar dat had ze een beetje verkeerd begrepen.

mrra

Alyssa besloot meteen haar camera aan haar mama te geven en aan de slag te gaan. Maar in plaats van foto’s van de auto te nemen, liet ze zichzelf met een grote glimlach op haar gezicht fotograferen. “Langs de voor-, zij- en achterkant, zoals gevraagd”, stuurde ze er bij. “We vroegen ons wel af waarom hij die beelden nodig had, maar we stonden er geen minuut bij stil dat hij misschien iets anders bedoelde.”

De verzekeringsmakelaar reageerde stijlvol: “Hey, Alyssa. Ik heb dezelfde foto’s nodig, maar dan van je voertuig.” De jonge vrouw barstte in lachen uit toen ze dat antwoord las. Ze twijfelde of ze haar flater wel via Facebook zou delen, omdat ze het heel gênant vond. Maar dankzij haar zelfspot konden meer dan 34.000 mensen een “like” geven op haar verhaal. “Ja, sorry, het was gewoon even een heel heel heel blond moment.”

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer