Screenshot uit de kerstcommercial van de Nederlandse supermarktketen Plus.
Volledig scherm
Screenshot uit de kerstcommercial van de Nederlandse supermarktketen Plus. © YouTube / Plus

VIDEO: Reclame over gescheiden ouders rond de kerst raakt gevoelige snaar in Nederland

De kerstreclame van de Nederlandse supermarktketen Plus heeft dit jaar een gevoelig thema: wat doen gescheiden ouders rond de feestdagen? Het filmpje maakt heel wat emoties los, zo blijkt uit de reacties op YouTube.

28 reacties

  • Silke Ijs van Berg

    6 jaar geleden
    Geschieden gezinnen zijn geen tabou meer hé. Helaas gebeut het meer en meer. Ik zou het niet erg vinden de mama van mijn kindjes op de feestjes te hebben, maar spijtig genoeg past dat niet voor haar (of haar man). Zo jammer. Die feestje zijn vooral voor ons kinderen ...
  • Pieter De Mol

    6 jaar geleden
    Och ja, beetje terug naar vroeger en minder rap opgeven op een relatie en eraan werken. We scheiden net iets te gemakkelijk, zeker als er kinderen zijn.
  • marie-jose Marie-José Anthonis

    6 jaar geleden
    Charlie kerstwens bedankt
  • nancy van den Berg

    6 jaar geleden
    Ik zie de reclame elke dag en steeds weer kijk ik. Ik vind het mooi gedaan. Niet alle gescheiden ouders kunnen dit doen, maar het brengt (sommige) ouders misschien wel op een idee wat vreedzamer met elkaar om te gaan, geen enkel kind wil "moeten" kiezen. en als de ouders het beide kunnen opbrengen vind ik dit heel goed. Ik vind het goed gedaan. Betere inhoud dan de meeste andere stompzinnige reclames.
  • Gino De Neef

    6 jaar geleden
    Mooi. Geeft de waarheid weer waarbij de grote verliezer in een scheiding meestal de man is.