Brussels Airlines moest verschillende vluchten schrappen door het winterweer.
Volledig scherm
Brussels Airlines moest verschillende vluchten schrappen door het winterweer. © Photo News

Brussels Airlines verleende bijstand aan 15.000 passagiers: "Meer gedaan dan de wet voorschrijft"

Brussels Airlines heeft gisteren tijdens de problemen door het winterweer gisteren bijstand verleend aan zowat 15.000 passagiers, op een totaal van ruim 20.000. Het kostenplaatje voor de luchtvaartmaatschappij kon woordvoerder Geert Sciot niet kwijt, maar hij bevestigde wel dat Brussels Airlines "meer deed dan strikt genomen de wet voorschrijft".

7 reacties

  • Gerard Braeckmans

    6 jaar geleden
    Straks gaan ze nog beweren dat ze 15000 mensen een maaltijd gegeven hebben.
  • dirk claeys

    6 jaar geleden
    In de winter op reis ? Je weet toch de gevolgen zoals nu is gebeurt! Overmacht! Ook triestig op reis gaan en vlucht vertraagd, in de wachtrij, en gezien op tv ! Mensen die 5 uur staan te wachten op een flesje water! Of een broodje te krijgen, ? Het duurt maar 2 minuten om dit te kopen in de winkeltjes! Zegt genoeg over kwantiteit reizigers!
  • Ralph Camberlin

    6 jaar geleden
    Als er winterweer voorspelt is, wat heeft dan de Luchthaven als voorzorgsmaatregelen genomen om zo weinig mogelijk hinder te hebben?
  • Francois Sals

    6 jaar geleden
    Hier in Belgie zijn de meeste diensten onbekwaam, als er 5 cm sneeuw ligt,het vriest -5 dan kunnen ze de boel niet aan.Ben meerdere keren in Denemarken geweest en ook in de winter ...veel kouder dan bij ons hoor.Maar ze blijven vliegen , de treinen blijven rijden , ook voor bussen en de taxi Geen probleem ..hoe doen ze het daar dan !! kennis van zaken en goed materiaal zeker ?
  • Johan De clercq

    6 jaar geleden
    Eigenlijk moet Brussels Airport de zaak sneeuwvrij houden en betalen.Zij trekken met hun taksen en heffingen 70 80 % van een ticket prijs......