Kate Moss en Naomi Campbell samen op de catwalk voor afscheid van Kim Jones bij Louis Vuitton
Deze week werd bekend dat modehuis Louis Vuitton op zoek moet naar een nieuwe artistiek directeur voor zijn mannenlijn. Na zeven jaar geeft Kim Jones er namelijk de brui aan. Gisteren presenteerde hij zijn laatste show voor het merk en daarvoor nodigde hij topmodellen Kate Moss en Naomi Campbell uit op de catwalk. Van afsluiten in stijl gesproken.
De Britse Kim Jones werd in 2011 aangenomen als artistiek directeur voor de mannenlijn van Louis Vuitton. Zijn werk werd altijd op veel lof onthaald en hij is bijvoorbeeld ook verantwoordelijk voor de razend succesvolle samenwerking tussen Vuitton en het New Yorkse skatelabel Supreme vorig jaar.
Gisterenavond stelde hij de laatste herfst- en wintercollectie voor 2018-2019 van Louis Vuitton voor in Parijs. De hele collectie was een ode aan Marc Jacobs, die tot 2014 creatief directeur van Vuitton was en hem aannam. Helemaal aan het einde van de show, verschenen Kate Moss en Naomi Campbell ten tonele in een trenchcoat met het logo van het merk op. Volgens kenners nu al het stuk van het jaar. Na afloop werd Jones geëerd met een staande ovatie. Onder anderen David en Victoria Beckham woonden de show bij.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUM
Hoe ‘train’ je je haar om minder snel vet te worden?
-
PREMIUM
Dermatoloog geeft concrete tips voor minder zichtbare poriën in je gezicht: “Het zuur lost de talg in de poriën op”
Roken, zonlicht, make-up, een vette huid, maar ook gewoon verouderen maken de poriën in je gezicht groter. Gevolg? Die hatelijke zwarte puntjes of mee-eters. Dermatologe Dagmar Ostijn geeft een overzicht van laagdrempelige crèmes en behandelingen waarmee je ze kan ‘wegsmeren’. “Maar overdrijf niet met deze producten. Als je huid te veel schilfert, verstop je opnieuw je poriën.” -
Een handige kit van 1,97 euro belooft je in één swipe de perfecte smokey eye: onze beautyredactrice doet de test
Een tool die je in één ‘swipe’ een perfecte smokey eye laat zetten: dat klinkt erg handig, maar ook... te mooi om waar te zijn? Onze beautyredactrice Sophie doet de test. De foto’s op de website doen dromen, de prijs van nog geen twee euro des te meer. Maar werkt het speciale borsteltje ook echt? -
-
PREMIUM
Onze redactrice gaat undercover bij de BV-kapper van Pommelien Thijs: “‘Graag een glaasje bubbels?’ Het is 10 uur ’s óchtends”
-
PREMIUM7
Populaire kledingketen Monki stopt met aanbod voor grote maten: “Was die body positivity dan toch maar platte commercie?”
De Zweedse kledingketen Monki rolde ooit met een reclamecampagne de rode loper uit voor vrouwen met een maatje meer, maar haalt nu de grote maten weer uit de rekken. Officieel omdat er weinig interesse is, al geloven modekenners dat niet. Is plussize misschien ‘uit de mode’? “Dit zal weer tot extra eetstoornissen leiden”, waarschuwt Finne Smets, styliste met een maatje meer. -
Spaargids.be
Meer spaarrente strikken? Met deze tips loop je je getrouwheidspremie niet mis
In hun strijd om nieuwe klanten te werven en onder druk van de markt, krikten de banken hun spaarrentes de laatste tijd weer regelmatig op. Resideert je spaargeld al enige tijd op dezelfde rekening, bestaat de kans dat je elders inmiddels een interessanter spaartarief hebt gespot. Is het dan slim om je centen meteen over te hevelen? Of zitten er addertjes onder het gras? Spaargids.be vertelt je wat je niet mag ontgaan. -
Livios
Vermijd tot 20% rendementsverlies: zo reinig je je zonnepanelen (niet)
-
Kleine bubbeltjes en roodheid rond je mond of ogen? Dan heb je hetzelfde kwaaltje als Hailey Bieber. Zij en dermatoloog geven tips
-
Minder acne, rimpels of schilfertjes door filters op je douchekop: werkt het echt? 3 experts reageren op de hype
Dof haar, veel acne of een droge huid? Hoog tijd om een nieuwe douchekop of een speciale waterfilter te kopen, zeggen Chinese wetenschappers. Dermatologen Griet Voet, Thomas Maselis en BV-kapper Jochen Vanhoudt verklappen of zulke filters, die fans vergaren op sociale media, wel echt werken. -
Prijzen van 18 tot 46 euro en gepatenteerde formule: Beyoncé lanceert verzorgingslijn voor álle haartypes
Beyoncé lanceert een haarverzorgingslijn: Cécred. Is dit de zoveelste ster die haar naam met een lucratief merk uitbuit? Ja, al gaat het dit keer om acht producten waar de beautywereld wél op zat te wachten. Want Cécred mikt niet alleen op een groep die veel te lang over het hoofd werd gezien, maar op alle haartypen. Laila Alaoui van Curls and Fro’s neemt Cécred onder de loep én is enthousiast: “Maar dit product zou ik slechts met mate gebruiken.” -
Spaargids.be
Meer mensen vergeleken hypotheektarieven, tot vorige maand: “Het lijkt erop dat de consument het wat opgeeft”
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer