Een foto van de businessclass van de Boeing  737 Max
Volledig scherm
Een foto van de businessclass van de Boeing 737 Max © Boeing

Boeing wil scoren met foto van nieuwe business class op Twitter, maar dat pakt verkeerd uit

Boeing wilde op sociale media 'uitpakken' met het interieur van de 737 MAX. Maar het applaus bleef uit. In plaats daarvan ontketende de tweet een storm van verontwaardiging. En daarbij het ging niet alleen over de beperkte beenruimte maar ook over nog een ander 'nijpend' probleem.

6 reacties

  • Jan Van Boterdael

    6 jaar geleden
    Dat ze maar verder alles smaller en kleiner maken terwijl er vraag is van passagiers om juist meer ruimte te hebben,het is koren op de molen voor Elon Musk zijn Hyperloop,dan is het gedaan met de vliegtuigmaatschappijen.
  • ,Karl Georges

    6 jaar geleden
    Nog een paar jaar en reizigers worden horizontaal gestapeld.
  • Paul Geerts

    6 jaar geleden
    Uiteindelijk beslissen de luchtvaartmaatschappijen, en niet de fabricanten. Stelt dus niks voor.
  • Caesar Lask

    6 jaar geleden
    Het gaat hier dan ook over een boeing 737, een werkpaardje maar niet zo zeer een paradepaardje. Voor luxe moet je upgraden naar de hogere klasse toestellen B777, B767, B747..
  • Helena Bischop

    6 jaar geleden
    Een mens is een geboren klager... te weinig beenruimte en toilet minder... maar ze zijn wel de eerste om het goedkoopste vliegticket te boeken! Van wat moeten de maatschappijen van leven? Ze besparen op ruimte... of moeten ze misschien dan besparen op onderhoud?! Ja een overledene klaagt natuurlijk niet meer...