PHOTONEWS
Volledig scherm
© PHOTONEWS

Hoe Kinepolis je stiekem meer doet uitgeven

BinnenlandBij de meeste mensen gaat een bioscoopbezoek hand in hand met een portie popcorn, en dat beseft Kinepolis maar al te goed. Het bedrijf houdt zich staande in een krimpende markt, en doet dat voornamelijk door de omzet van snacks en drank de hoogte in te jagen. De Belg tuint er met open ogen in: we spenderen ruim 6 euro per keer aan snoep.

19 reacties

  • Christophe Holsters

    2 maanden geleden
    Wie dit heeft geschreven is al lang niet meer naar kinepolis gegaan. Normaal ticket kost 13,80€...
  • CHRISTOPHE DEBRUYNE

    6 jaar geleden
    Dat gebeurt toch overal : festivals, concerten, voetbalmatchen , pretparken...alles wordt duurder. De verbruiker betaalt. Simpel. En niemand is verplicht om te gaan. En wie dit wel doet moet dat lekker zelf weten
  • Andy Carrein

    6 jaar geleden
    Gemiddeld 7 euro voor een film? Neem maar 11 euro in België. Ik ga regelmatig maar koop zelden snoep. 3.5 euro voor een cola is toch echt wel te veel.
  • Christine Laevers

    6 jaar geleden
    Ik mis de cinema niet meer. De laatste keren was het irriterend met eetgeluiden van mensen. Downloaden doe ik ook niet vanwege de slechte kwaliteit. Ik wacht tot een interessante film op een TV zender komt zonder reclame en in originele versie. De Fransen zijn cinefielen. Dat ontdek ik nu op het Franse platteland. Hier is zelfs een ambulante cinema!
  • Roland Peeters

    6 jaar geleden
    Wie er eigenlijk voor verantwoordelijk is is duidelijk,de " slappeling" die er aan toegeeft.