Marco Mariotti
Volledig scherm
© Marco Mariotti

Action gaat concurrentie aan met sportwinkels

ConsumentAction opent de aanval op sportzaken. De budgetwinkelketen verkoopt nu ook sportartikelen en -kleding en ziet die tak als een belangrijke groeimarkt. De sportspullen zullen ook in de Belgische winkels in de rekken liggen.

8 reacties

  • jan boden

    6 jaar geleden
    Goed bezig Action, maak al die veel te dure zaken maar eens goed kapot. Het zal ze leren om ons te bedriegen met hun prijzen.
  • bart vandervelde

    6 jaar geleden
    Deze keten zorgt alleen voor een negatieve spiraal in de economie!personeel wordt onderbetaald,goederen komen veelal uit ontwikkelingslanden waar mensen uitgebuit worden.consumenten die er kopen dragen ongewild bij aan jobverlies omdat er geen toegevoegde waarde wordt gecreëerd.gevolg jobverlies ....
  • Leo De Vos

    6 jaar geleden
    In de Action moet je ALTIJD je koopwaar controleren want het lijkt erop dat bijna alles afgekeurde waren van degelijke winkels zijn. Je moet weten wat je er koopt.
  • Vera Franck

    6 jaar geleden
    Voor kleding moet je daar niet zijn , maar keukengerei koop ik er wel . Tassen borden gelazen of vergiet . Zelfs hun waspoeder en liquide wasmiddelen zijn goed vind ik . Wel alleen spijtig hoehard de bedienden de winkel willen proper houden , hoe een vieze mensen er zijn om alles uit de verpakkingen te halen en alles op de grond smijten
  • Ano Niem

    6 jaar geleden
    Ik hou van action, ok de kwaliteit is niet altijd ok, maar meestal toch degelijk genoeg. En al zeker voor wat het maar kost! Ik koop vele textielwaren sowieso liever na een tijdje opnieuw, ik was alles heel veel, dus zelfs dure zaken verslijten hier snel.