Leerlingen konden vorig jaar al kennismaken met The Box, de voorloper van de nieuwe VR-campagne van Infrabel.
Volledig scherm
Leerlingen konden vorig jaar al kennismaken met The Box, de voorloper van de nieuwe VR-campagne van Infrabel. © Henk Deleu

Nieuwe campagne van Infrabel toont jongeren het gevaar van spoorlopen in virtual reality

Spoorinfrastructuurbeheerder Infrabel pakt uit met een nieuwe sensibiliseringscampagne rond virtual reality (VR) om te zorgen dat jongeren de verkeersregels op het spoorwegdomein respecteren. Via het vibrerend podium van "The Floor" kunnen jongeren een realistische VR-ervaring rond spoorlopen beleven. 

2 reacties

  • Gerard Braeckmans

    6 jaar geleden
    Men zou ook aan elke paal een bord moeten hangen om te melden dat er een paal staat.
  • Hans Plas

    6 jaar geleden
    Zijn het nu echt de jongeren van tegenwoordig die te dom zijn om te begrijpen dat er treinen over die sporen rijden? Wat zal het volgende zijn? Dat ze niet in’t kanaal moeten springen als ze niet kunnen zwemmen?