Vertommen
Volledig scherm
© Vertommen

Laagste klanttevredenheid ooit: "De Lijn en minister krijgen wat ze verdienen"

De tevredenheid over de dienstverlening van De Lijn is gedaald tot het laagste niveau ooit, zo blijkt uit de jaarlijkse tevredenheidsenquête. Voor de socialistische vakbond krijgen de directie en de minister hiermee wat ze verdienen. 

34 reacties

  • Arno Janssens

    5 jaar geleden
    inderdaad openbaar vervoer moet pakken beter. Ik woon bv in Koewacht en werk in sint gillis waas met de auto ongeveer 15 minuten rijden per bus thuis vertrekken 11:44 45 minuten naar sint-niklaas en daar een 30 minuten wachten op de bus naar Meerdonk van 12:54 resultaat 13:08.Ben ik aan de industrie zone nog niet op het werk en moet om 13:00 beginnen . bovendien geraak ik savonds niet thuis (laatste bus 18:00 vanuit sint-niklaas en werk tot 21u . dus is de keus snel gemaakt de auto
  • henri sluyts

    5 jaar geleden
    Iedereen wil een bus of tram voor de deur . De afstand tussen de haltes is ronduit schandalig klein . In de stad ben je veel sneller met de fiets dan met de bus die stopt namelijk elke minuut en minder .
  • Francis potters

    5 jaar geleden
    Dit zal nooit mer verbeteren. Buslijnen zijn niet op mekaar afgestemd. Bij werken passen ze zich niet eens aan. Klaag je dan schrijven zij dat het om een niet gegarandeerde verbinding gaat. Idd neem niet de bus want je komt er niet!!!
  • Frank Van den Bulck

    6 jaar geleden
    En het zal nog erger worden, gegarandeerd !
  • Raoul Rouma

    6 jaar geleden
    Ze zullen wéér meer geld moeten hebben/krijgen. Aankopen is natuurlijk plezierig (klantenbinding in de zakken) maar onderhouden dat is andere koek.