Child Focus lanceert nieuwe campagne voor Internationale Dag van Vermiste Kinderen

Child Focus heeft maandag een nieuwe campagne gelanceerd in het kader van de Internationale Dag van de Vermiste Kinderen komende vrijdag 25 mei. Het gaat om een tv- en radiospot die lopen van 21 tot 27 mei en telkens worden afgesloten met de boodschap “Zolang we blijven zoeken, zijn vermiste kinderen nog bij ons”.

De kijkers en luisteraars worden meegenomen in de herinneringen van ouders aan hun vermiste kinderen. De campagne wil mensen het emotionele verhaal achter de nuchtere opsporingsberichten tonen, aldus Child Focus in een communiqué.

Fien Troch regisseerde de tv-spot. Die toont het dagelijkse leven van een koppel en hun zoontje. Maar op het einde blijkt dat elke scène slechts een herinnering is aan een kind dat vermist is. Op de radio komen ouders van vermiste kinderen aan het woord die zelf vertellen over een mooie herinnering.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer

Meest Gelezen