Michelle Levine.
Volledig scherm
Michelle Levine. © Facebook

"Ik schreef een negatieve review op Yelp en kwam terecht in een nachtmerrie van nu al 20.000 dollar"

Een niet zo vleiende beoordeling op reviewsite Yelp kan zware gevolgen hebben. Dat ondervindt Michelle Levine uit Manhattan momenteel aan den lijve. Ze gaf een gynaecoloog uit Kips Bay in New York een magere score van één ster op enkele websites, waar gebruikers hun opinie als klant kwijt kunnen en ze had prompt een proces aan haar been. Dat kost haar nu al 20.000 dollar en het is nog niet gedaan. De arts eist maar liefst 1 miljoen.

22 reacties

  • Jurgen De doncker

    6 jaar geleden
    Als je zoiets zegt moet je bewijzen hebben. Het is haar eigen schuld, ga gewoon niet meer terug naar daar en het is opgelost. Als dit echt waart is maakt hij zijn zaak zelf wel kapot.
  • willy goelen

    6 jaar geleden
    Ja doktertjes doen nooit iets fout .Laat me niet lachen . Geld haaien zijn het , geld onder tafel vragen , chanteren dat hij je niet wil opereren als je geen een persoonskamer neemt , meer vragen als je een hospitalisatie verzekering hebt . En dat mag allemaal , en niemand die enige moeite doet om zulke heertjes te vangen .Nietwaar blokske .
  • Pim Pauwels

    6 jaar geleden
    Het feit dat de arts zo'n bedrag eist zegt al genoeg! Geldwolf op en top!
  • Merlijn Metatron

    6 jaar geleden
    bewijst dat reviews fake zijn en gewoon "verborgen" reclame zijn om hunzelfs de hoogte in te prijzen, want anders noemen ze het eerroof..................
  • Geert Vaelen

    6 jaar geleden
    Die arts is zot zeker? 1 miljoen dollar voor 1 slechte review? Die wil z'n dokterstudies 10-voudig terugbetaald krijgen zeker? Ik dacht dat je op forums toch nog redelijk wat vrije meningsuiting mocht hebben, tot op zekere hoogte dan toch. Op alles kan je nu toch je mening uiten, dus als ze het toestaan moeten ze ook niet komen klagen dat er een klacht komt he.