photo_news
Volledig scherm
© photo_news

Treinreiziger klaagt steeds minder over NMBS, maar kan het klagen ook gewoon moe zijn

De ombudsdienst voor de treinreizigers ontving vorig jaar 3.194 klachten, of 12,5 procent minder dan de 3.709 klachten van 2016, en dat was al het laagste peil in vijf jaar. Ombudsrail spreekt over een "opmerkelijke" vaststelling: bij een slechtere algemene stiptheid van de treinen dienen toch minder reizigers een klacht in. De ombudsdienst vraagt zich af of treinreizigers het klagen niet moe zijn. 

11 reacties

  • Mamed Kurdoyev

    6 jaar geleden
    Stel je geen overbodige vragen. We zijn het moe. Er zijn ook nooit terugbetalingen voor gemiste overstappen
  • Liselotte Huylebroeck

    6 jaar geleden
    In mei is de trein 1 keer op tijd geweest, neemt minder tijd om dat eens te zeggen ...
  • Gino Denil

    6 jaar geleden
    Men is hier dan ook in het land waar de trein der traagheid toegekomen is.
  • johan vankeirs

    6 jaar geleden
    Ik zou hier niet durven klagen over de NMBS en de stiptheid.Zie eens naar Frankrijk daar is er geen vertraging maar reeds 3 maanden stakingen en het zal nog niet ophouden de volgende maanden..
  • Marieke Marcelis

    6 jaar geleden
    Tja wa haalt het uit niks