De foutste schoen maakt zijn comeback op Zalando
Goed nieuws voor wie zijn of haar korte beentjes wil compenseren of gewoon heimwee heeft naar de jaren 90. Sinds deze week verkoopt webshop Zalando het veruit lelijkste maar ook meest populaire relikwie uit het Spice Girls-tijdperk: de Buffalo. Twintig jaar na de hype is de plompe schoen met centimetersdikke zool dus niet langer fout. Waar het schoenenmerk zich tot voor kort vooral richtte op luxewinkels in onder meer Londen en de VS, kan vanaf nu elke fan ze in huis halen. Ook fotomodel Gigi Hadid - nochtans geen kind van de nineties - werd deze week nog met lichtroze zolen gespot. Díe ultieme Baby Spice-look kan je jammer genoeg niet bij Zalando vinden: de Buffalo's worden enkel in het zwart, wit en geel verkocht. Voor de lage sneaker betaal je 169,95 euro, de hoge variant kost 189,95 euro.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Livios
Groen, rood, blauw of geel: richt je dak klimaatvriendelijk in met deze slimme tips
-
Livios
Zo gebruik je je wasmachine en droogkast slimmer: “Het kost je iets meer, maar je bespaart ermee op de lange termijn”
Wie besparingen op de energiefactuur zoekt, neemt best een kijkje in de waskamer. We gebruiken de wasmachine en de droogkast vaak en die toestellen vertegenwoordigen dan ook een noemenswaardig deel van je energieverbruik. Hoe gebruik je ze op de meest energiezuinige manier? Bouwsite Livios vroeg het aan Arjan Hoffer van Bosch en Siemens. -
Oilily, Kipling en meer merken uit de jaren 90 die hun comeback maken
Wie als kind opgroeide in de jaren negentig, kan zich merken als Oilily, Guess, Kipling en Buffalo vast nog helder voor de geest halen. Hoewel deze labels eventjes van het toneel waren verdwenen, zijn ze nu stuk voor stuk weer klaar voor hun grote comeback. -
-
Een handige kit van 1,97 euro belooft je in één swipe de perfecte smokey eye: onze beautyredactrice doet de test
-
PREMIUM
“Overdreven volle lippen zijn passé.” Fillers, botox of permanente make-up hoeft niet meer voor de Vlaming. Dit scoort nu wel
Steeds meer Vlamingen zeggen hun fillers, botox en semipermanente make-up vaarwel, merken esthetische experts Karen Sarasin en Nancy Anthone. “Onnatuurlijke ingrepen hebben afgedaan.” Ze tippen de alternatieven die in hun praktijk nu geliefder zijn: behandelingen die je natuurlijke schoonheid boosten. “Als je op tijd je aanmaak van collageen stimuleert, kan je je huidveroudering remmen.” -
Van kaaklijn om U tegen te zeggen tot ‘hunter eyes’: hoe onschuldig is ‘looksmaxxing’, de nieuwe online trend voor jongemannen?
“Als je deze vier dingen doet, zal je eruitzien als een model.” Op TikTok doet een dubieuze trend de ronde: looksmaxxing. Daarbij delen jongemannen tips om hun uiterlijk te verbeteren. Ze spreken over geheime technieken zoals mewing, maar krijg je daar echt een strakkere kaaklijn van? En hoe onschuldig is deze hype? Esthetisch arts An De Cuyper reageert: “Je kan je kaakspieren trainen zoals elke andere spier.” -
Minder acne, rimpels of schilfertjes door filters op je douchekop: werkt het echt? 3 experts reageren op de hype
-
“Eleganter dan een sneaker, minder ordinair dan een naaldhak.” De schoen van je oma breekt door als supertrend
-
PREMIUM
3 Vlamingen die hardcore in kleding van Dries Van Noten investeerden: “Als ik de trap oploop en die split valt open, dat dóét iets”
Dries Van Noten maakt plaats voor nieuw talent, maar de unieke ontwerpen van de wereldberoemde Belg vergeten we nooit. Drie superfans onthullen waarom hun kast ondanks de pittige prijskaartjes vol Dries hangt: de onzichtbare waarde die je met een item van hem in huis haalt. En we mogen hun favoriete stuks zien. “Als ik ze niet meer zou dragen, zou ik ze bijhouden als kunstobject.” -
Crocs en Pringles smelten samen in één schoen: waarom zijn we zo’n fan van ‘lelijke’ mode?
Goed nieuws voor alle fans van faux-fashion: vanaf vandaag kan je de limited-edition Crocs in samenwerking met chipsproducent Pringles in huis halen. Want het merk achter deze tuinsandaal weet: hoe gekker en opvallender de crocs, hoe beter. Wat is het geheim achter het succes van deze ‘foute’ kledij of schoeisel? Onze moderedacteur David legt uit. “Deze trend past perfect bij onze tijdsgeest.” -
PREMIUM
“Klanten zien zo’n kleuranalyse als een levenslange investering.” Shop je echt slimmer als je weet welk kleurtype je bent?
2 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageerChristel Tummers
marc van de poel