Jacquemus
Volledig scherm
Jacquemus © BrunoPress

Waarom sterren maar geen genoeg krijgen van de gigantische strohoed van Jacquemus

Van modellen Bella Hadid en Emily Ratajkowski tot zowat elke modeblogger op aarde: de reusachtige strohoed van het Franse merk Jacquemus valt bijzonder goed in de smaak. Ondanks het hoge prijskaartje en het onhandige formaat was de hoed zelfs tijdlang uitverkocht. Waarom is het ding zo populair?

5 reacties

  • Peter Buyck

    6 jaar geleden
    590 euro voor hooi. Hoe groter hoe 'beter' maar ... dreven we niet de spot met Mexicanen die een superbrede sombrero droegen?
  • Thierry Vansweevelt

    6 jaar geleden
    En hoe wordt hij gemaakt? Met kinderhanden?
  • Kevin De Keyser

    6 jaar geleden
    Slechts 590 euro, perfect hoedje om aan te doen wanneer je naar Tomorrowland gaat om daar dan selfies te nemen terwijl je naar de clowneske 'performance' van 'dj' Salvatore Ganacci kijkt.
  • DIRK VAN DESSEL

    6 jaar geleden
    Gemakkelijk, zEker als zr veel wind staat ?
  • Nick Mees

    6 jaar geleden
    Wat ik persoonlijk altijd aandoenlijk vind is het kuddegedrag waarmee ‘volgers’ massaal op de trendy kar springen wanneer een of andere zelfverklaarde fashionista, want ja -dat blijkt echt wel een ernstig beroep te zijn de laatste jaren- hiermee op Instagram of haar persoonlijke vlog of blog verschijnt.