De kabel in de Prins Albertlaan hangt al 15 maanden los.
Volledig scherm
De kabel in de Prins Albertlaan hangt al 15 maanden los. © rv

"De fout ligt bij ons": Telenet belooft oplossing voor klant die al 15 maanden wacht tot losse kabel wordt vastgemaakt

telenetIn de Prins Albertlaan in Oostende wachten bewoners al 15 maanden op Telenet om een kabel aan hun gevel vast te maken.

19 reacties

  • Hugo Van Haevre

    6 jaar geleden
    As ge belt en je hebt de pech, dat die je antwoord zijn job niet kent, en zo zijn de meeste, later nog een paar maal proberen tot je iemand aan de lijn krijgt die zijn werk wel kent, en dan ben je geholpen trouwens niet alleen bij telenet, de meeste callcenters zijn in het zelfde bedje ziek
  • Bart Vanlierde

    6 jaar geleden
    De kabel vasthangen doen ze niet zelf uit angst voor schade, maar hem zelf lostrekken was geen probleem........
  • james vroman

    6 jaar geleden
    de factuur verhogen gaat een pak sneller...
  • Patrick Coulier

    6 jaar geleden
    De zoveelste miscommunicatie bij een bedrijf gespecialiseerd in communicatie ;-)
  • Koen Seghers

    6 jaar geleden
    Klant had door bouwbedrijf een buis in de isolatie kunnen laten steken dan had Telenet al lang geweest voor de kabel er door te trekken ... kabel in de grond = miserie met vergunningen elke keer!