Photo News
Volledig scherm
© Photo News

Waarom het geen goed idee is voor modemerken om samen te werken met de Kardashians

Wil een modehuis een nieuwe lijn lanceren? Dan doen ze meestal goed hun best om een ster te strikken voor een nieuwe campagne. Denk maar aan Margot Robbie, die het gezicht is van de eerste skicollectie van Chanel, het lingeriemerk Intimissimi dat Sarah Jessica Parker aan de haak heeft geslagen of Calvin Klein dat alle Kardashian/Jenner-zussen heeft bijeengebracht voor een fotoshoot. Al is dat laatste volgens een nieuw rapport geen slimme zet. 

4 reacties

  • Fred Fourgon

    6 jaar geleden
    Hebben die Kardashians honig aan hun gat omdat de kranten daar zoveel op geilen of wat? Steek ze voor mijn part diep waar ik ze niet meer kan vinden. Arme media toch.
  • Jean Emare

    6 jaar geleden
    Is hun gat te dik in hunne rok? :o) Verder verdienen die vrouwen al teveel aandacht.. pff.. niks mooi aan.
  • Johnny Verhoeven

    6 jaar geleden
    @ Annelies verbesselt. Je neemt de woorden uit men mond
  • Annelies Verbesselt

    6 jaar geleden
    Vulgaire, talentloze vrouwen die Kardashians