© Cynthia Reekmans

Clubmedia succesvol dankzij Local Heroes

Sinds dit seizoen kan STVV rekenen op een nieuw partnership met de zogenaamde Local Heroes. Het gaat hier om 6 handelaars uit de Truiense middenstand.

Cynthia Reekmans

Sinds 2 jaar speelt STVV weer in eerste klasse en wordt alles professioneler aangepakt. “Sinds enkele jaren zie je meer en meer nationale merken langs de velden van de voetbalclubs,” legt commercieel directeur Stan Niesen uit. “Bij ons is dat ook het geval. Maar we zijn de ploeg van Sint-Truiden en hebben altijd op lokale handelaars kunnen rekenen. We zijn blij dat we een nieuwe, gezonde win-win met hen hebben kunnen uitwerken.” Het partnership wordt vooral zichtbaar in het ST TV-verhaal. We zetten volop in op ons eigen mediakanaal: ST TV. Via deze weg willen we onze eigen fans op de hoogte houden van het reilen en zeilen van de club. De Local Heroes zijn opvallend aanwezig voor en na elk filmpje dat online verschijnt. En ik ben blij dat ik hier aan kan meewerken. Deze week kwamen de handelaars samen voor een leuke groepsfoto.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer