Door gepersonaliseerde en gerichte advertenties te kopen op Facebook, slaagde de ex-communicatieadviseur van CD&V er snel in meer volgers te krijgen. Die advertenties werden ook naar doelgroepen in onder meer India gericht.
Volledig scherm
Door gepersonaliseerde en gerichte advertenties te kopen op Facebook, slaagde de ex-communicatieadviseur van CD&V er snel in meer volgers te krijgen. Die advertenties werden ook naar doelgroepen in onder meer India gericht. © ANP XTRA

CD&V eist 100.000 euro van ex-adviseur voor Indiase likes

CD&V eist een schadevergoeding van 100.000 euro van ex-communicatieadviseur Gert Van Mol, omdat hij de partij schade heeft toegebracht. Dat melden de kranten van Mediahuis. De man zorgde ervoor dat het aantal volgers op de CD&V-Facebookpagina exponentieel toenam. Maar toen bleek dat het vooral om Indiase volgers ging, viel hij in ongenade. 

19 reacties

  • Dirk De Mesmaecker

    6 jaar geleden
    Beke en Peeters? Pure maffia. 25000€ voor externe communicatie schadevergoeding terwijl België vol hangt met pamfletten van die partij.
  • pipo de clown

    6 jaar geleden
    Imagoschade CD&V? De onzin die veel van hun politiekers uitkramen is wel heel wat schadelijker lijkt me.
  • Tisomzeep

    6 jaar geleden
    De paraplu gaat open , niemand doet daar bij cdnv iets zonder dat het acw kliekje van Beke en verhaerstraten zen zegen heeft gegeven en oma Raf uit Maasmechelen de facturen heeft bezien
  • Roland Peeters

    6 jaar geleden
    Een reden om nooit op de CD&V te stemmen eerst iemand aannemen en dan als het misloopt van de klif duwen,Neen bedankt!
  • Piet Van Buggenhout

    6 jaar geleden
    Zou het Vlaamse volk geen schadevergoeding kunnen krijgen voor de imagoschade die CD&V en hun graaiers hebben aangericht?