Volledig scherm
Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken schrijft naar aanleiding van zijn boek 'Francken faalt' een open brief aan de staatssecretaris voor Asiel en Migratie. © Belga

OPINIE. Tom Van Grieken schrijft open brief aan Theo Francken: "Straffe communicatie, totaal gebrek aan resultaten"

OpinieVlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken haalt in een open brief aan federaal staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) uit naar diens immigratiebeleid. Morgen stelt Van Grieken zijn nieuwe boek 'Theo faalt' voor.

• Freddy De Vos

6 jaar geleden
    Ik zou zelf nooit op Vlaams Belang stemmen, maar ze hebben voor één keer gelijk. De NVA beloofd veel, maar doet uiteindelijk niets! Ze zorgen enkel voor een extreem slecht beleid, waar de gewone burger het dupe van is!
  • Ivo Verherstraeten

6 jaar geleden
    Wat komt de waarheid hard aan. Tom is tenminste iemand die opkomt voor de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen.
  • Wim Vinckier

6 jaar geleden
    VB wil verandering, maar mag het niet. NVA is de grootste en kan verandering teweeg brengen, maar doet het niet, omdat het zogezegd niet mag. Samenwerken om hun kracht van verandering door te drukken willen ze dan weer niet. Hierdoor kan men de facto besluiten dat NVA eigenlijk geen verandering wil. Stop aub met mensen te bedriegen NVA en doe voor 1 keer waarom vele Vlamingen voor jullie gekozen hebben. Wees geen nutteloze stem aub.
  • erik jagers

6 jaar geleden
    Dus, beste Willy Slachmuylders, we moeten als Vlaming applaus leveren dat Theo Francken ondertussen al 4jaar blijft werken met het migratiewetboek van de sossen? Want dat is volgens u iemand die goed bezig is? Ik heb Tom Van Grieken deze morgen op radio 1 gehoord, dat is iemand die goed bezig is! Francken staat een echt rechts beleid in de weg, dus, Francken moet dringend weg!
  • Lydie Teblick

6 jaar geleden
    Tom van Grieken totaal verkeerd bezig Theo Francken is niets te verwijten ! Ze kunnen zijn succes niet slikken cdnv enz..... Voor mij is de stem nog altijd en voor de meeste Vlamingen Theo Francken !