Kledingketen Monki wil je over gevoelens doen praten

De Zweedse kledingketen Monki, onderdeel van de H&M Group, stelt in de nieuwe videocampagne een vraag: “Hoe voel je je door sociale media?” Met dit initiatief wil het merk de jonge doelgroep doen stilstaan bij het effect ervan en motiveren om over gevoelens te praten.

vwh

“We huilen en zijn eenzaam. We lachen en we houden van elkaar. Het is tijd om over die gevoelens te praten. Over alle gevoelens”, verschijnt er in de reclame van de nieuwe ‘All the feels’-campagne, die tot stand kwam met de hulp van Mental Health Europe.

“Het ondersteunen van jongeren staat centraal bij alles wat we hier doen, dus ik ben er erg trots op dat we actief deelnemen aan de discussie over geestelijke gezondheid. Deze campagne is slechts de eerste stap in die richting”, zegt managing director Jennie Dahlin Hansson in een statement op de website van H&M.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer