Illustratiebeeld.
Volledig scherm
Illustratiebeeld. © Photo News

Doorsnee Belg toch niet zo ‘social’ op online media als wordt gedacht

Uit een grootschalig marktonderzoek blijkt dat amper 69 procent van de Belgen zijn sociale media wekelijks checkt. Vaak wordt dat percentage hoger ingeschat, vooral dan door reclamemakers. Ook andere activiteiten waaronder tv kijken en nieuws volgen, gebeurt minder vaak online via applicaties.  

12 reacties

  • Mireille Mertens

    5 jaar geleden
    De gemiddelde belg moet te hard werken om daar allemaal mee bezig te zijn...
  • Roy Coocks

    5 jaar geleden
    Niet mee met de tijd??? Moeten we dan misschien állemaal zoals de grote hoop onnozelaars de ganse dag als zombies op dat "kaske" zitten turen om dan ook nog wat ongevraagde reclamebagger over je heen gestort te krijgen??
  • Mario Bocque

    5 jaar geleden
    Veel te veel reclame overal en ik heb er een gloeiende hekel aan. Ook op TV, zelfs tss een film 3 à 4 keren. Belachelijk ! Dus maak ik er niet veel gebruik meer van. Ik koop er ook niet meer door. In tegendeel zelfs ! De rest van de sociale media is niet echt wie de mensen zijn maar geven ze zichzelf weer hoe ze graag zouden willen zijn. Veel bedriegers op.
  • Raphael Kerser

    5 jaar geleden
    "De Belg is niet mee met zijn tijd"? Loopt er volgens mij eerder juist op voor, er is zo veel zever rond sociale media dus je zou voor minder het beginnen vermeiden. Andere plaatsen zullen ook wel volgen.
  • Mario Bocque

    5 jaar geleden
    Niets voor mij dat opgemaakt gedoe.