De Starbucksconcurrent in Peking.
Volledig scherm
PREMIUM
De Starbucksconcurrent in Peking. © EPA

Starbucks leerde China koffiedrinken, maar behendige Chinese concurrent gaat met nieuwe klanten lopen

TrouwTheedrinkend China moet meer koffie gaan drinken, bedacht het Amerikaanse Starbucks. Maar de koffieketen stuit op een behendige, Chinese, concurrent.

5 reacties

  • Jos Kelders

    5 jaar geleden
    Niets gezellig aan. Je koffie bestellen in een kopje... Porselein ..aan de kassa en betalen dan verder aanschuiven om je product zelf te halen Zelfbediening en geen porselein.. Die waren op gebruikt zei men Die bazar in plastic zal ik nooit meer kopen! Zeer onsmakelijk ., je
  • Roland Q

    5 jaar geleden
    Het is niet echt moeilijk om concurrentie aan Starbucks te doen...hun koffie heeft niets met koffie te maken en de charme en gezelligheid is hetzelfde als een McDo of Burger King. Amerikaanse brol en alles in plastic
  • Gunter Verleyen

    5 jaar geleden
    Starbucks coffee is ook niet te drinken
  • Jurgen Van Den Bergh

    5 jaar geleden
    Chinezen kopieëren letterlijk alles.
  • No�l Dierickx

    5 jaar geleden
    Starbucks: "knus en gezellig"? Zoals een McDonalds zeker?