RV
Volledig scherm
© RV

Klant klaagt ‘valse koopjes’ bij Mediamarkt aan, CEO betreurt tikfout in systeem

Op sociale media klaagt een klant over de prijzenpolitiek van Mediamarkt. Op foto’s die de man op zijn Facebookpagina post, is te zien hoe een espressomachine nu -tijdens de koopjesperiode- duurder is dan vóór de solden. “Het gaat om een tikfout in ons systeem. Menselijke fouten gebeuren helaas weleens”, verduidelijkt Sven Degezelle, CEO van Media-Saturn Belux. 

147 reacties

  • Quinn Dreesen

    5 jaar geleden
    Het is beter niks te kopen in de SOLDEN...
  • Otto-Jan Rongewaard

    5 jaar geleden
    En hoeveel heeft die 'menselijke fout' al opgebracht? Kan iedereen die € 522 betaalde terug naar de winkel?
  • Gino Denil

    5 jaar geleden
    Beter gewoon de solden periode afschaffen. Die dient gewoon om de consument op te lichten. Laat de handelaars het hele jaar door zelf bepalen aan welke prijs ze willen verkopen. En verbied door bedrijven opgelegde kartelvorming. Grote bedrijven verplichten nu vaak de hele distributieketen om tegen vast gelegde prijzen te verkopen. En maken onderlinge afspraken om concurrentie uit te schakelen en de winsten te maximaliseren.
  • Staf Goossens

    5 jaar geleden
    Bedriegers zijn het, ze moesten hier meer controle op uitoefenen.
  • Eddy DESMET

    5 jaar geleden
    Het is niet de eerste maal dat dergelijke wanpraktijken gebeuren bij Media Markt … Blijkbaar een handelskenmerk van dat bedrijf. Een ezel stoort zich geen tweede maal aan dezelfde steen : zeer slechte reclame voor MediaMarkt … Je bent toch niet gek ? … Ik alleszins niet, want ik koop daar niet !