Bestuurder rijdt gloednieuwe Mercedes AMG van ruim 250.000 euro in de prak
AutoEen Nederlandse bestuurder had gisteren zijn dagje niet. Met zijn peperdure Mercedes AMG, die slechts vijf dagen oud was, knalde hij tegen een boom.
Het ongeval gebeurde in een industrieterrein in Den Haag. De bestuurder kwam op de rijbaan tot stilstand tegen een boom, met flinke schade als gevolg. De exacte omstandigheden zijn niet duidelijk, maar volgens omstanders wilde de bestuurder de turbo testen. De voorzijde van de wagen is aanzienlijk beschadigd.
De Mercedes was nog maar vijf dagen oud, en kostte ruim 257.000 euro. De bestuurder had geen schrammetje, maar zal er wellicht toch niet goed van zijn.
Bekijk ook:
Vrouw crasht met Ferrari net nadat ze uit garage vertrekt.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Jobat
Hoeveel werknemers krijgen maaltijdcheques? En wie mag op een dertiende maand of smartphone van het werk rekenen?
-
PREMIUM
Wie thuis zijn elektrische bedrijfswagen oplaadt, kan kosten belastingvrij terugkrijgen: “Maar er zijn voorwaarden”
Als je tankt met een bedrijfswagen die op een fossiele brandstof rijdt en je werkgever die kosten terugbetaalt, betaal jij geen belasting op dat voordeel. Maar hoe zit dat met een elektrische auto die je thuis oplaadt? Zijn de elektriciteitskosten die je werkgever terugstort op je rekening ook belastingvrij? En wat als je je bedrijfsauto oplaadt met zonne-energie? Wim Depondt van Acerta Consult legt uit en haalt heikele punten aan. “Je elektrische bedrijfsauto opladen kan tot een maandpiek leiden, en dus je capaciteitstarief verhogen.” -
Independer
Autoschade en van de dader geen spoor? Dit dien je te doen
Het gebeurt meer dan je denkt: je komt bij je geparkeerde voertuig en ziet dat er een ferme deuk of kras in zit. Maar van de automobilist, e-stepper of fietser die tegen je wagen reed, is geen enkel spoor. Dekt je verzekering die schade? En wat moet je allemaal doen om ‘klacht tegen onbekenden’ in te dienen? Independer.be legt het uit. -
-
Mijnenergie
Klopt jouw energiefactuur wel helemaal? En hoe betwist je een te hoge afrekening?
-
Tesla wil af van iconische lopende band: op naar “revolutionair” nieuw productiesysteem?
De Amerikaanse fabrikant van elektrische wagens Tesla is van plan om af te stappen van de lopende assemblageband, die na de introductie door Henry Ford zowat honderd jaar geleden de norm geworden is voor de autoproductie. Tesla wil een andere aanpak, waarbij onderdelen van een auto gelijktijdig in specifieke ruimtes gebouwd worden, om uiteindelijk samengevoegd te worden. Dat bericht het financiële persagentschap ‘Bloomberg’ donderdag. Tesla zelf spreekt van een “revolutionair” nieuw systeem. -
Livios
Is een architect verplicht als je je woning wil renoveren?
Bij nieuwbouw is het vanzelfsprekend dat je een architect inschakelt, maar hoe zit dat bij een renovatieproject? Moet je daar ook verplicht ééntje onder de arm nemen? Of zijn er uitzonderingen? Bouwsite Livios geeft uitleg. -
9
Tesla gaat 14.000 banen schrappen: “Er is niets dat ik meer haat, maar het moet gebeuren”
-
Slim tanken kan je tot 37 cent per liter besparen: zo rijd je het goedkoopst naar je vakantiebestemming
-
Hard gas geven met een koude motor kan tot schade leiden: vergis je niet als je de temperatuurmeter bekijkt
De temperatuurmeter van een auto wordt vaak gebruikt om te bepalen of de motor op bedrijfstemperatuur is. Ten onrechte, want dit instrument meet eigenlijk iets anders, waardoor je schade aan je motor zou kunnen berokkenen als je te snel te veel gas geeft. -
Bijna niemand kent de betekenis van deze borden in Duitsland, maar ze zijn ook niet voor mensen bedoeld
Automobilisten die deze vakantie door Duitsland rijden, lopen grote kans om ze tegen te komen: vreemde, zwart-wit gekleurde verkeersborden langs de snelweg waarvan niemand lijkt te weten waarvoor ze dienen. Dat ze niet bedoeld zijn voor mensen, maakt het nog mysterieuzer. -
Independer
Gsm-gebruik achter het stuur: wat mag wel en wat niet?
32 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageerAnoniem
danny buyse
Erwin VD
Gunter Verhulst
ivo torfs