REUTERS
Volledig scherm
© REUTERS

Albert Heijn ontketent ongeziene prijzenoorlog in ons land: ‘1+1 gratis’ wordt ‘1+2 gratis’

Albert Heijn schakelt een versnelling hoger in de prijzenslag tussen de supermarkten. De Nederlandse keten, die de Belgen de '1+1'-promotie leerde kennen, pakt uit met een nieuwigheid: '1+2 gratis'. "De scherpste actie ooit in Vlaanderen", staat te lezen in de folder.

105 reacties

  • Jean-Pierre Vijt

    5 jaar geleden
    Je zou eens moeten weten wat een product effectief kost ,meestal kost de verpakking veel meer dan de inhoud zelf ,zeker met wasmiddelen . Mega winst
  • Gert De Vries

    5 jaar geleden
    @Kurt Dietens "Terwijl de grote bobo’s van die bedrijven( AH, Colruyt, ...) met het geld gaan lopen". Inderdaad Kurt, de bobo’s en de (hoofd)aandeelhouders mogen geen percentje winst verliezen. Ze kunnen misschien met deze bobo’s en de (hoofd)aandeelhouders ook eens een Schauvliegsken doen om hun op andere gedachten te brengen, als blijkt dat ze uit zichzelf hiertoe niet sociaal genoeg zijn
  • Carl De Ley

    5 jaar geleden
    oei maar hier gaan de aandeelhouders dat niet graag zien, ze zitten eens in hun zakken ipv die van de hard werkende mens...
  • Martine Bracke

    5 jaar geleden
    Altijd prijs niet in aanbod vergelijken van het product met prijs in promo Regelmatig scoort de prijs niet in aanbod beter dan de promo. Sommige produkten zijn ok voor een promo van 1+1, of 2+1 enz...maar andere produkten ook weer niet. En sommige klanren hebben het niet nodig, hebben geen plaats om te stockeren, zijn alleenstaande personen enz...
  • Shana de Cock-goris

    5 jaar geleden
    Bezigheidstherapie? Staat moet er zijn btw uit halen zeker? Het leven is al duur genoeg. Ons geld gaat toch alleen naar jullie portemonne? Ik zie jullie idd dit niet kopen. Jullie hebben geld genoeg? Krijgen jullie ontslag. Dikke premie er boven op en voor wat... zoals ik zeg bezigheidstherapie