Bol.com lacht met Antwerpse kluizenkraak: “Geef die van het marketingteam maar wat opslag”

Bol.com heeft onlangs op een geestige manier ingespeeld op de actualiteit. Het marketingteam zag in de spectaculaire kluizenkraak in Antwerpen een ideale gelegenheid om één van de producten van de webwinkel aan de man te brengen.

rrln

Tien dagen geleden werd er ingebroken in het kantoor van BNP Paribas Fortis op de Belgiëlei. De daders raakten binnen in de kluizenzaal van de bank via zelfgegraven tunnels, verbonden met de riolering onder de bank. Bol.com zag hierin een uitgelezen kans om hun spades in de kijker te zetten.

Op de Facebookpagina van de webwinkel werd een afbeelding van één van hun spades geplaatst met zogezegd een recensie van een anonieme koper. “Waren zo bij de kluis!”, luidt de boodschap.

De marketingcampagne is een succes. Het bericht werd al 13.000 keer geliket. “Geef die van het marketing team maar wat opslag. Good job, Bol”, schrijft iemand. “Kan je er ook poen mee scheppen?”, grapt een ander. “Zo lang je het maar met je vrienden doet, dat schept een band”, reageert de webwinkel.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

MEER OVER