Direct naar artikelinhoud

Gabriel Ríos lost druppelsgewijs nieuwe plaat

Drie jaar na deThe Dangerous ReturnbrengtGabriel Ríoseen nieuwe langspeler uit. De Puerto Ricaanse songschrijver, die in 2006 bekend werd met 'Broad Daylight', wijkt daarbij af van de geijkte paden. Gedurende een jaar zal hij elke derde maandag van de maand een nieuwe song vrijgeven. Op die manier krijg jeThis Marauder's Midnightdruppelsgewijs te horen. Op 21 oktober vindt het eerste nummer zijn weg naar iTunes, Spotify en Deezer. Op Ríos' website verschijnt een livevideo bij elke song. Zijn nieuwe plaat werd opgenomen in New York, in een kleine, houten kerk. Gisteren stuurde de zanger een getypte brief uit, waarin hij aangeeft waarom de liedjes stukje bij beetje worden prijsgeven. "De meeste songs zijn af, maar ik zou nog enkele willen uittesten op jullie, vooraleer ik ze definitief opneem." Verder laat Ríos weten dat hij de voorbije drie jaar doorbracht in Chinatown, NY, waar hij "vooral at, films bekeek, sigaren rookte (...) en tal van activiteiten ondernam die te banaal of obsceen zijn om te vermelden."

'Lust for Life' nieuw lifestyleprogramma op Eén

Eén pakt vanaf donderdag 31 oktober uit met een nieuw lifestyleprogramma,Lust for Life. Eva Daeleman en haar vriend gaan elke week naar een andere stad in binnen- en buitenland, maar ook andere reporters worden op pad gestuurd. Onder hen acteur Titus de Voogdt, model Hannelore Knuts en kok Wim Ballieu. Zij gaan op zoek naar interessante designers, foodies, architecten, ... Lust for Lifewordt gemaakt door productiehuis Hotel Hungaria, dat ookDagelijkse kostenGroenlandmaakt. In het najaar van 2012 presenteerde Daeleman op Eén het lifestyleprogramma,Fabriek romantiek.

'Gouden welp' voor stressmannetje De Lijn

De reclamespot 'stress doll', met het nu al legendarische mannetjeJuuldat vergaat van de zenuwen, is door de vzw Vepec, de Vereniging voor Promotie en Communicatie, bekroond met een Gouden Welp, de prijs voor de beste Belgische inzending voor de Golden Lions van het reclamefestival in Cannes. Die maakte het reclameadviesbureau Famous in opdracht van vervoersmaatschappij De Lijn. 'The Ultimate speeddate' van Public is voor Renault eindigde op de tweede plaats.