© ISOPIX

Céline Dion gaat haarkleuringen promoten

Céline Dion heeft zich de voorbije jaren heruitgevonden als stijlicoon, en nu volgt ook de beautyindustrie. L’Oréal Paris heeft haar uitgekozen als ambassadeur.

edm

Céline Dion bracht in het verleden wel al eigen parfums op de markt, maar het is de eerste keer dat een cosmeticagigant aan haar mouw trekt. De eerste televisiespot van de Canadese diva voor L’Oréal Paris, waarin ze haarkleuringen aanprijst, zal vanaf 22 april te zien zijn.

“Dat heb ik nooit zien aankomen, vooral niet op mijn leeftijd”, aldus de 51-jarige zangeres in een persmededeling. “Wanneer je denkt dat het gedaan is, begin ik eigenlijk nog maar pas. Ik werk mijn shows af in Las Vegas (Dion is sinds 2011 een vaste waarde in Caesars Palace, red.), ik breng een nieuw Engelstalig album uit en vertrek straks op tournee. En mijn verbintenis met L’Oréal Paris is het begin van een nieuw fantastisch avontuur.”

Films

De spotjes zijn niet het enige wat we van Dion te zien zullen krijgen. Er staan ook twee films rond haar persoon in de steigers. De Franstalige biografische film ‘The power of love’, naar een van haar hits, vertelt hoe ze een wereldster werd. Een tweede, Engelstalige, film heet ‘Céline before Celine’ en zal ook de diepe dalen tonen, zoals het verlies van haar man en manager René Angélil.

Beide films zullen privémateriaal van de zangeres gebruiken, beide mogen putten uit haar rijke muzikale catalogus en alle twee moeten ze in 2020 in de bioscoop komen.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer