Sven De Leijer krijgt eigen quizprogramma: ‘Donderen In Keulen’
TVSven De Leijer zal dit najaar op zondagavond een nieuw quizprogramma van Woestijnvis presenteren op Eén, dat de naam ‘Donderen In Keulen’ meekreeg. Hij lanceerde vanochtend ook een oproep voor quizkandidaten.
Sven De Leijer: “Over de inhoud van het programma kan ik nog niet te veel verklappen. Ik kan wel zeggen dat feitenkennis belangrijk is, maar geen zorgen: in onze quiz is mensenkennis nóg belangrijker. De kandidaten staan er trouwens niet alleen voor: ik zorg voor hulp van over de hele wereld.”
Olivier Goris, netmanager van Eén, vindt De Leijer de geknipte presentator. “Sven is een absolute topper: bijzonder grappig, razendsnel, vlijmscherp, maar toch altijd charmant. We werken al lang samen, we kennen hem al als politieke reporter van ‘De Ideale Wereld’ op Canvas en van het erg succesvolle ‘Vrede Op Aarde’ op Eén. Héél blij dat we nu een nieuwe stap zetten met ‘Donderen In Keulen’.”
Sven blijft intussen ook meewerken aan ‘De Ideale Wereld’ en presenteert later op dit jaar ook een nieuw seizoen van ‘Vrede Op Aarde’.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
TV
‘Temptation’ Megan Desaever neemt voor de tweede keer deel aan ‘Ex on the beach: double dutch’
-
PREMIUMTV
“‘Verboden te filmen’, klonk het één dag voor de opnames”: achter de schermen van ‘Het onbekende’
De controle loslaten. Het is de nachtmerrie van elke tv-maker, maar bij ‘Het onbekende’ kan het niet anders. Het spel zorgt immers voor 32 dilemma’s waarbij twee teams telkens moeten kiezen, goed voor in totaal 120 mogelijke scenario’s. Een huzarenstukje dus om alles voor te bereiden. Wij nemen u mee voor een exclusieve blik achter de schermen bij een rondreizend circus met tachtig crewleden. “Bij een tweede seizoen zouden we het anders aanpakken.” -
tv
Jo en Evelien krijgen immuniteit en mogen nieuwe teams samenstellen in ‘Het onbekende’, deze twee vallen af
In ‘Het onbekende’ moesten beide teams hun geldkoffers afstaan en samenwerken als één team. Ine werd de heldin van het eerste dilemma en haalde 10.000 euro binnen voor de hele groep. Bij het volgende dilemma trotseerden de kandidaten kogels om geld te verdienen. -
-
HLN Shop
SOS onkruid: hoe pak je het snel en eenvoudig aan? Met deze vijf toestellen is je tuin klaar voor de lente
-
TV
Het mysterie begint: presentator Gilles De Coster zit alleen aan lege tafel, waar zijn de kandidaten van ‘De mol’?
Zondagavond is het zover: de zoektocht naar ‘De mol’ kan opnieuw beginnen. De eerste aflevering van het spannende programma start alvast met een groot mysterie. Nog voor de tien kandidaten voet aan wal zetten in Sicilië, kunnen ze 10.000 euro verdienen voor in de groepspot. Maar er is één probleem: de deelnemers zijn nergens te bespeuren. “Spijtig dat ik hier helemaal alleen zit”, klinkt het bij presentator Gilles De Coster. -
PREMIUMTV
“Ze laten uitschijnen dat het om klassieke groep gaat, maar dat klopt niet”: een duik in het verleden van ‘De mol’-kandidaten
Het zal er de komende weken keihard aan toe gaan in ‘De mol’. Anders dan de makers ons willen doen geloven, zijn de kandidaten immers stuk voor stuk die hard-winnaars, met maar één opdracht: de Mol vinden en zoveel mogelijk neutraliseren. Wij zochten en vonden de échte profielen achter de kandidaten. Van een deelnemer wiens CV leest als een spannend boek, tot een technisch sterke voetballer die serieus stuntelt. -
TV
Erik Van Looy: "We hebben al 7 kandidaten voor het nieuwe seizoen van ‘De slimste mens’"
-
PREMIUMtv
Ex-wielrenner Jan Bakelants doet mee aan ‘Special Forces’: “Militaire scholing voor iedereen zou niet verkeerd zijn”
-
Suikernonkels1
▶ Hans Bourlon: “Omdat Samson niet uniek genoeg was, kreeg Plop een vreemde muts”
Hans Bourlon, de CEO van Studio 100, is deze week de gast in de HLN-podcast ‘Suikernonkels’. Bourlon heeft als ondernemer een lange weg afgelegd maar behoort intussen tot het kransje van de Rijkste Belgen. Hij verklapt in de podcast ook enkele geheimen van zijn ondernemerschap. Geloof bijvoorbeeld niet in marktonderzoek, maar volg je buikgevoel. Luister hierboven naar de vierde aflevering van de HLN-podcast Suikernonkels. -
TV
Ashley haalt 20.000 euro uit de groepspot om plekje in de halve finale te verzekeren: “Dit is een enorm lage actie”
Een ticket naar de halve finale is van grote waarde, dat beseft ook de Nederlandse Ashley. In ‘Big Brother’ kreeg ze de kans om haar nominatie af te kopen met een aanzienlijk bedrag uit de groepspot. Zonder lang te aarzelen besloot Ashley om 20.000 euro te betalen om haar plekje in de halve finale te verzekeren. -
Livios
Zonnepanelen en thuisbatterij met stekker straks ook in België toegelaten? “Lagere kosten, maar ze leveren minder op”
0 reacties
Resterende karakters 500
Log in en reageer