© Instagram/Kourtney Kardashian

Kourtney Kardashian veroorzaakt een storm van kritiek

In maart voerde Kourtney Kardashian volop promotie voor haar nieuwe lifestylewebsite Poosh, en nu het project eindelijk gelanceerd is, krijgt de realityster meteen bakken kritiek over zich heen.

VVA

Een lifestylewebsite met webshop, dat is het nieuwste geesteskind van Kourtney Kardashian. Zelf vertelt ze hierover het volgende: “Ik besliste om Poosh te lanceren, omdat ik een gemis voelde. Gezond leven heeft een slechte reputatie. Je bent niet sexy of cool als je een gezonde lifestyle nastreeft. Dat is niet waar. Poosh is hier om dit te bewijzen.”

In een persbericht vermeldt ze dat haar dochtertje Penelope (6) haar grootste inspiratiebron vormde voor het project. “Zij is de personificatie van Poosh. Ze leeft volgens haar eigen regels, kleurt buiten de lijntjes en viert het leven met een aanstekelijk zelfvertrouwen en gemak.”

En hoewel de bijhorende Instagrampagina met 2,6 miljoen volgers op heel wat bijval kan rekenen, krijgt de realityster ook veel kritiek over zich heen. Zo zijn heel wat Twitteraars van mening dat de lifestylewebsite, waarop allerhande lifestyletips gebundeld staan, weinig nieuws en vooral weinig inhoud te bieden heeft. Ook de gelijkenis met de lifestylewebsite Goop van Gwyneth Paltrow wordt vaak aangehaald.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Aangeboden door onze partners

Hoofdpunten

Aangeboden door onze partners

Beste van Plus

Lees meer