BELGA
Volledig scherm
© BELGA

Gajser wint na 1ste ook 2de reeks in Trentino en steekt GP-zege op zak, Belgen stellen teleur

MotorcrossTim Gajser (Honda) heeft de Grote Prijs van Trentino in de MXGP-klasse op zijn naam geschreven. De Sloveen won na de eerste ook de tweede reeks op het circuit van Pietramurata en veroverde zo de GP-zege. De Belgen stelden zwaar teleur in Italië. Julien Lieber (Kawasaki, 13e en 12e) was de beste Belg op een twaalfde plaats, Jeremy Van Horebeek (Honda, 10e en opgave) werd zeventiende, Clément Desalle achttiende (Kawasaki, 12e en opgave).

2 reacties

  • Eddy Gyselinck

    5 jaar geleden
    1 Vast circuit per provincie, hoor het de politiek nog zo zeggen!!
  • Bart Marchand

    5 jaar geleden
    Is niet moeilijk dat we niet meer meedoen. Bijna alle cross tereinen in België worden gesloten. Die jongens kunnen nergens nog oefenen.
  1. Hoe herken je een toxische baas en wat doe je ertegen? “Hij zal altijd druk bezig lijken, maar toch ook micromanagen”
    Jobat

    Hoe herken je een toxische baas en wat doe je ertegen? “Hij zal altijd druk bezig lijken, maar toch ook micromana­gen”

    Welzijn op het werk krijgt vandaag meer aandacht dan ooit. Experts moedigen je aan om kritisch na te denken over je leidinggevende en op te komen voor jezelf en je team. Goed leiderschap is dan ook van cruciaal belang voor de prestaties die je levert en hoe je je voelt op de werkvloer. Maar wat kan je als medewerker doen als jouw leidinggevende je belemmert om goed – en graag – te werken? Welzijnsmanager Elisabeth Van Steendam legt het Jobat.be uit.
  2. 24 Uur van Le Mans bestaat honderd jaar: “In 1969 zette Jacky Ickx de organisatoren op hun plaats. Geen sprintje, hij wandelde naar zijn auto”
    PREMIUM
    Terugblik

    24 Uur van Le Mans bestaat honderd jaar: “In 1969 zette Jacky Ickx de organisato­ren op hun plaats. Geen sprintje, hij wandelde naar zijn auto”

    De 24 Uur van Le Mans vierde dit weekend zijn 100ste verjaardag. De ‘grootste autokoers ter wereld’ lokt jaarlijks tienduizenden fans, die met hun oldtimers of cabrio’s de straten en dorpen rond het parcours inpalmen. Iedereen die ook maar iets heeft met autosport, doet er lyrisch over. Het was hoog tijd dus voor HLN-autokenner Brecht Vanhaelewyn om zelf te gaan ontdekken wat er zo legendarisch aan is. Hij ging op zoek naar de fijne maar ook donkere verhalen van ’s werelds langste autorace: “Door het ongeval van Levegh in 1955 verbood Zwitserland autosport op zijn grondgebied”.