Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Nieuwsblad

Belgisch megaproject rond gepersonaliseerde reclame op til

13/06/2019 - 07:43
"Negen Belgische media- en telecomgroepen onderzoeken of ze hun klantendata met elkaar kunnen delen om advertenties almaar persoonlijker te maken. Dat schrijft De Tijd donderdag."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Belgisch megaproject rond gepersonaliseerde reclame (13/06/2019 - De Tijd)

01:01 Negen Belgische media- en telecomgroepen slaan de handen in elkaar voor een megaproject rond gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]


2. Belgisch megaproject start test met gepersonaliseerde reclame (13/06/2019 - Het Laatste Nieuws)

Negen Belgische media- en telecomgroepen onderzoeken of ze hun klantendata met elkaar kunnen delen om advertenties almaar persoonlijker te maken.... [naar artikel]


3. Proximus megaproject gepersonaliseerde reclame: onze privacy kan wachten (14/06/2019 - Apache)

Er wordt nog maar eens een megaproject aangekondigd in onze Belgische mediawereld. Ze lijden immers zwaar onder de Amerikaanse grote jongens, zeggen ze. Bedrijven als Facebook en Google weten uiteraard bijzonder veel over ons, gebruikers. Bijna elk van ons komt op de één of andere manier in aanraking met deze twee hoofdrolspelers. [naar artikel]


4. Gepersonaliseerde reclame evolueert naar reclame die gezichten herkent (26/05/2018 - Knack)

In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]


5. Binnenkort krijg je gepersonaliseerde tv-reclame, ook op basis van je winkelaankopen (21/09/2017 - Het Laatste Nieuws)

Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die [naar artikel]


6. Geen politiek, religie of gezondheid meer in gepersonaliseerde Facebook-reclame (10/11/2021 - Express)

Lees dit artikel: Geen politiek, religie of gezondheid meer in gepersonaliseerde Facebook-reclame Gebruikers van de socialenetwerksites Facebook en Instagram zullen geen gepersonaliseerde reclame meer krijgen over bepaalde gevoelige onderwerpen, zoals seksuele geaardheid en politieke voorkeuren. Dat bericht persbureau Belga. Het gaat om een grote verandering in het advertentiebeleid van Meta – de nieuwe naam van Facebook Inc. “We willen beter beantwoorden aan de veranderende verwachtingen van de […] Lees dit artikel: Geen politiek, religie of gezondheid meer in gepersonaliseerde Facebook-reclame [naar artikel]


7. "SBS en Telenet bereiken 75 procent van de gezinnen met gepersonaliseerde reclame" (25/09/2017 - VRT NWS)

De CEO van reclamebureau Happiness Karen Corrigan heeft in "De afspraak" haarfijn uitgelegd hoe gepersonaliseerde reclame werkt. "Ze experimenteren op dit ogenblik nog met de techniek, maar het is de bedoeling dat de reclame hoe langer hoe gepersonaliseerder wordt", aldus Corrigan. [naar artikel]


8. Proximus start met gepersonaliseerde reclame op tv (12/12/2019 - Het Belang van Limburg)

Klanten van Proximus kunnen binnenkort gepersonaliseerde reclame te zien krijgen op enkele Franstalige tv-zenders. De telecomoperator heeft daarover een akkoord gesloten met reclameregie RMB (Régie Média Belge), die onder meer reclame verkoopt voor de openbare omroep RTBF en de commerciële zender AB3. Proximus hoopt het aanbond snel uit te breiden naar het hele land. [naar artikel]


9. SBS Belgium breidt gepersonaliseerde reclame uit naar Proximus-klanten (16/01/2020 - Het Laatste Nieuws)

Dit jaar gaat SBS Belgium gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden. Dat heeft Peter Quaghebeur, CEO van de moederholding van de... [naar artikel]


10. Gatz bekijkt of gepersonaliseerde tv-reclame in strijd is met privacyregels (12/01/2017 - De Standaard)

Vlaams mediaminister Sven Gatz wil samen met de federale ministers bekijken hoe de privacy van de tv-kijker beter kan worden beschermd. De Vlaamse Regulator voor de Media (VRM) waarschuwt in een rapport dat gegevens over iemands mediagebruik steeds meer worden ingezet voor gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]


11. Ook tv-reclame is gepersonaliseerd. Heb je een hoog salaris? Dan krijg je extra reclame voor de nieuwe BMW (19/10/2020 - Het Laatste Nieuws)

Gepersonaliseerde reclame op Facebook bent u al gewend, maar ook op tv zijn steeds meer advertenties specifiek aan u aangepast. Tot wel vier boodschappen per reclameblok. Als u veel verdient, krijgt u extra reclame voor de nieuwe BMW. Als u koters heeft rondlopen, reclame voor de JBC-kindercollectie. Zo werkt het. [naar artikel]


12. Telenet vraagt klanten of ze gepersonaliseerde reclame willen: wat betekent dat? (26/11/2022 - Gazet van Antwerpen)

“Telenet vraagt sinds enkele weken of hun gebruikers gepersonaliseerde reclame willen zien”, vertelt Isabelle Geeraerts, woordvoerder van Telenet. Wij zochten uit wat dat betekent en welke gevolgen dat voor uw reclameblok heeft. [naar artikel]


13. SBS België gaat in 2020 gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden (16/01/2020 - Het Belang van Limburg)

Dit jaar gaat SBS België gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden. Dat heeft Peter Quaghebeur, CEO van de moederholding van de commerciële zenders Vier, Vijf en Zes, donderdag aangekondigd tijdens de voorstelling van de programmatie van 2020. [naar artikel]


14. Reclame verzeilt in perfecte storm (26/08/2017 - De Tijd)

09:00 De klassieke reclamespelers zitten in de verdrukking. Adverterende bedrijven limiteren hun budgetten. Maar dat betekent niet dat we als consument verlost zijn van reclame. Gepersonaliseerde boodschapp... [naar artikel]


15. Proximus-kijker krijgt gepersonaliseerde reclame (14/11/2019 - De Tijd)

17:49 Wie via Proximus televisie kijkt, krijgt vanaf begin volgend jaar bij minstens een deel van de Belgische commerciële zenders gepersonaliseerde reclamespotjes te slikken. [naar artikel]


16. Persoonlijke tv-reclame wordt mainstream (13/10/2020 - De Tijd)

12:17 De Belgische tv-zenders, de reclamewereld en de operatoren Telenet en Proximus maken afspraken om gepersonaliseerde tv-reclame toegankelijker te maken voor adverteerders. [naar artikel]


17. Even niet alert en KBC gebruikt uw data voor reclame op maat (18/11/2022 - Het Nieuwsblad)

KBC maakt het app-gebruikers voortaan extra moeilijk om gepersonaliseerde reclame te ontlopen. Privacy-activisten bereiden een klacht voor. “KBC gaat hiermee Chinese bedrijven achterna.” [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!