Door een informaticaprobleem konden er deze voormiddag in heel België geen treinbiljetten gekocht worden aan de ticketautomaten van de NMBS. Dat... [naar artikel]
Door een informaticaprobleem konden er deze voormiddag in heel België geen treinbiljetten gekocht worden aan de ticketautomaten van de NMBS. Dat bevestigt een woordvoerder van de spoorwegmaatschappij. Het probleem kon rond 12 uur worden opgelost. Door de panne ontstonden er lange wachtrijen aan verschillende loketten. Reizigers die noodgedwongen zonder ticket de trein opstapten, moesten deze […] [naar artikel]
De ticketautomaten van NMBS werken sinds 06.00 uur donderdagochtend in heel het land niet door een technisch probleem. Dat zegt woordvoerder Dimitri Temmerman. [naar artikel]
De ticketautomaten van NMBS werken sinds 06.00 uur donderdagochtend in heel het land niet door een technisch probleem. Maar om 12.30 uur konden alle automaten terug in gebruik genomen worden. Dat zegt woordvoerder Dimitri Temmerman. “We onderzoeken wat er aan de hand was”, aldus Temmerman. [naar artikel]
De ticketautomaten van NMBS werken sinds 12.30 uur weer allemaal. Dat meldt woordvoerder Dimitri Temmerman. De automaten overal in het land waren sinds 06.00 uur onbeschikbaar door een technisch defect. Reizigers konden wel nog tickets kopen via de website, de app en aan het loket. Wie een ticket moest kopen aan boord van de trein, […] Het bericht Ticketautomaten NMBS werken opnieuw verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De ticketautomaten van de NMBS zijn in heel het land momenteel buiten dienst. Hierdoor staan er lange rijen aan de loketten. Vele reizigers die een kaartje aan boord kochten zijn uiterst misnoegd dat ze een toeslag moesten betalen. “Die toeslag is intussen uitgezet in ons systeem”, vertelt de woordvoerder van de NMBS, “wie toeslag betaald heeft, mag die terugvorderen via onze klantendienst.” [naar artikel]
De app van vervoersmaatschappij NMBS om de route van je treinreis te plannen, ligt momenteel plat. De panne zou te wijten zijn aan een technisch defect. NMBS laat weten dat het de problemen zo snel mogelijk tracht op te lossen. [naar artikel]
Treinreizigers kunnen voortaan ook aan de ticketautomaten van de NMBS terecht met hun digitale ecocheques. Tot nu toe was dat enkel mogelijk aan het loket. Dat heeft de spoorwegmaatschappij woensdag bekendgemaakt in een persbericht. [naar artikel]
Treinreizigers kunnen momenteel geen biljetten kopen aan de ticketautomaten in de treinstations van de NMBS. Dat bevestigt woordvoerder Dimitri Temmerman. Wie nog een ticket moet aanschaffen kan terecht op de andere verkoopskanalen: de website, de NMBS-app of aan het loket. [naar artikel]
Treinreizigers kunnen momenteel geen biljetten kopen aan de ticketautomaten in de treinstations van de NMBS. Dat bevestigt woordvoerder Dimitri Temmerman. [naar artikel]
08:26 Audi Brussels legt zijn productie deze week plat, de NMBS zet opnieuw het mes in zijn treinaanbod en VBO-voorzitter Pieter Timmermans luidt de noodklok: de hoge corona-besmettingscijfers brengen bedri... [naar artikel]
Treinreizigers kunnen nu ook op de ticketautomaten in vierhonderd stations in realtime de vertrekinformatie van de eerstvolgende treinen zien. [naar artikel]
16:35 De nieuwssites van het mediabedrijf Mediahuis zijn vanmiddag plat gegaan als gevolg van een zogenaamde DDOS-aanval. Er is geen technisch verband met de grote panne van afgelopen weekend. [naar artikel]
De ticketautomaten van de NMBS hebben het vorig jaar maar zelden laten afweten. Hun betrouwbaarheid steeg van 98,3% in 2016 naar 98,8%. Federaal minister van Mobiliteit François Bellot (MR) kondigt ook de ingebruikname van nieuwe automaten aan. Goed nieuws voor vervoersmaatschappij NMBS. De ticketautomaten in de stations werken namelijk meer dan behoorlijk. Hun betrouwbaarheid is […] Het bericht NMBS-automaten laten het maar zelden afweten verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De website van spoorwegmaatschappij NMBS ligt sinds zaterdagvoormiddag plat. Wie naar de site wil surfen, krijgt een foutmelding te zien. “We zijn niet gehackt, we hebben (enkel) serverproblemen”, zegt de NMBS op de microblogsite Twitter. De app van de spoorwegmaatschappij werkt wel. Reizigers kunnen die gebruiken om hun reis te plannen en tickets te kopen. […] Het bericht NMBS-website al urenlang plat door serverprobleem verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
12:28 De actiedag tegen de Franse pensioenhervorming legt grote delen van het land plat. Het openbaar vervoer in Parijs ligt lam en het treinverkeer in de rest van het land is beperkt. De scholen zijn grote... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.