De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 700.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 514.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 514.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 606.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 586.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 800.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 450.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven Proximus en Telenet beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 430.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven Proximus en Telenet beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 500.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven Proximus en Telenet beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 514.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven Proximus en Telenet beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 400.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven Proximus en Telenet beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 415.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven Proximus en Telenet beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 400.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. Telecombedrijven Proximus en Telenet beloven geen kosten aan te rekenen. ‘Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening’ [naar artikel]
Elke eurocent die een sms voor baby Pia opbrengt zal dan toch integraal naar het gezin van het meisje gaan. Er was aanvankelijk sprake van een kost van ongeveer 0,5 euro die aan telecombedrijven Telenet en Proximus bleef plakken. “Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening”, zegt Proximus-woordvoerder Fabrice Gansbeke. De actie is een groot succes: al meer dan 380.000 mensen stuurden een sms. [naar artikel]
Elke eurocent die een sms voor baby Pia opbrengt zal dan toch integraal naar het gezin van het meisje gaan. Er was aanvankelijk sprake van een kost van ongeveer 0,5 euro die aan telecombedrijven Telenet en Proximus bleef plakken. “Voor het goede doel brengen we nooit kosten in rekening”, zegt Proximus-woordvoerder Fabrice Gansbeke.De actie is een groot succes: al meer dan 300.000 mensen stuurden een sms. [naar artikel]
De opbrengst van de nationale sms-actie om baby Pia te redden, gaat integraal naar het gezin van het meisje. [naar artikel]
"Eenvoud en laagdrempeligheid", dat zijn de ingrediënten voor het succes van de sms-actie voor de zieke baby Pia. Dat zegt communicatieadviseur Dieter Van Esch. Pia lijdt aan de ongeneeslijke spierziekte SMA 1. Eén injectie van een nieuw medicijn kan haar leven redden, maar die kost 1,9 miljoen euro. [naar artikel]
11:58 Meer dan 300.000 mensen stuurden al een bericht voor Team Pia. De telecomoperatoren Proximus en Telenet laten de kosten vallen. [naar artikel]
De sms-actie voor baby Pia, die een dodelijke spierziekte heeft, is een groot succes. Meer dan 800.000 mensen stuurden al een sms ter waarde van 2 euro. ‘We durven nu zeggen: dit moet lukken’, reageert Ellen De Meyer, de moeder van Pia. [naar artikel]
Klimaatactivisten van Just Stop Oil trokken op vrijdag met een grote actie door de straten in en rond Londen. Al konden ze niet overal op veel sympathie rekenen. Zeker niet toen een vrouw om doorgang kwam smeken, nadat ze zei een zieke baby in de auto te hebben. [naar artikel]
De terminaal zieke baby Charlie Gard mag niet naar Amerika voor een levensverlengende therapie. Dat heeft het Europese Hof van de mensenrechten [naar artikel]
De ALS Liga, de vereniging voor Belgische ALS-patiënten, klaagt dinsdag aan dat telecomkosten bij sms-acties niet altijd kwijtgescholden worden voor goede doelen, zoals wel is gebeurd bij de actie voor baby Pia. “Het gaat er bij mij niet in dat wij die kosten wel moeten betalen als we geld inzamelen voor wetenschappelijk onderzoek”, zegt Evy Reviers, CEO van de ALS Liga. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.