Ideale producten voor in je make-uptas. Of je nu van de #make-up- of #nomake-up-look houdt. [naar artikel]
Deze heerlijke nazomer is een prima excuus om een bolletje te likken. Goesting ging testen en serveert de crème de la crème onder de crème, al... [naar artikel]
Vorig jaar was het een hype om honderd laagjes make-up aan te brengen, vandaag is er een nieuwe rage in ontwikkeling. En die is zelfs nog een beetje vreemder: beautyblogsters vinden het plezierig om hun make-up te vernietigen en alles te filmen. [naar artikel]
Basic beauty is dead. Of toch op de modeweken. Na jarenlange heerschappij van subtiele snoetjes en minimale make-up, mochten de make-upkoffers dit... [naar artikel]
Het leven wordt in een razend tempo duurder, maar kleine ingrepen kunnen een positieve invloed hebben op je portemonnee. Het Belang van Limburg helpt je op weg met een hele reeks besparingstips in ons dossier SOS Energie. [naar artikel]
Onze cosmetica bulkt van de controversiële ingrediënten. Dat weten apps als ‘Yuka’ of ‘Clean Beauty’ ons te vertellen, waarmee je de ingrediëntenlijst van je producten kan analyseren. Maar klopt dat wel? Hoe gevaarlijk is ‘non-clean’ beauty echt? En is het nieuwe B Corp-label, voor cosmeticabedrijven die op alle vlakken de hoogste standaarden nastreven, wel een goede parameter van smetteloze beauty? Drie experts lichten toe. “Kegel je dagcrème niet in de vuilnisbak omdat die controversiële ingrediënten bevat.” [naar artikel]
Jennifer Lopez kondigde in augustus de lancering van JLo Beauty aan, haar eigen make-upmerk. Nu heeft ze voor het eerst ook een tipje van de sluier opgelicht op Instagram. Het gaat om een promofilmpje en in een adem maakte ze ook de lanceringsdatum bekend. [naar artikel]
Omdat er dit jaar op Rode Neuzen Dag geen groots concert of een spektakelshow op televisie mogelijk is, komt er vrijdag een live radioshow met ruim vijftig optredende artiesten. Die zal tien uur duren en is vanaf 8 uur te volgen via Qmusic en VTM. De crème de la crème van de Vlaamse muziekscene passeert samen met een aantal internationale artiesten de revue om zo veel mogelijk nummers die gedeeld werden met #ShareYourSong live te spelen. [naar artikel]
Amper een half jaar nadat Rihanna met Fenty Beauty haar make-uplijn had gelanceerd, heeft ze qua omzet al de Kardashians voorbij gestoken. Zo zouden verkoopcijfers van Fenty Beauty nu al vijf keer die van Kylie Cosmetics overschrijden. Vooral haar inzet op meer diversiteit doet de kassa rinkelen. [naar artikel]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, welke trends duiken er de komende maanden op in beautyland? Elk jaar steken de grote merken elkaar de loef af met de meest innovatieve productlanceringen. Een overzicht van wat je zoal kan verwachten. Niet exclusief, maar inclusief Met haar make-uplijn voor Fenty vulde Rihanna vorig jaar al een gigantisch gat […] [naar artikel]
Selena Gomez kondigde begin februari via Instagram aan dat ze haar eigen make-upmerk zou uitbrengen. Afgelopen week was het eindelijk zover en werd Rare Beauty aan de wereld voorgesteld. Ze is daarmee de zoveelste celebrity die in de wereld van cosmetica stapt. [naar artikel]
Kim Kardashian is nog maar eens langs de kassa gepasseerd. De superrijke realityster heeft voor 200 miljoen dollar (162 miljoen euro) twintig procent van haar aandelen van haar make-upmerk KKW Beauty verkocht aan de holding Coty Inc. [naar artikel]
Tuurlijk wil je buiten genieten van zonnige dagen, maar dat doe je best slim: met mate én met een huid die goed beschermd is. En daar heb je laagjes en de truc met de lepel voor nodig (en misschien een vleugje make-up met SPF). [naar artikel]
16:41 De crème de la crème van de Belgische biotech houdt deze week speeddates op de JPMorgan Health Conference in San Francisco, hét netwerkevent van het jaar. ‘Om het half uur stapt er iemand onze hotelka... [naar artikel]
Het lekkerste seizoensproduct van het jaar? IJs, natuurlijk! Nu de zomer in het land is, is elk excuus om te likken goed. Wij gingen de uitdaging aan en gingen op zoek naar de crème de la crème onder de crème. [naar artikel]
Wie dacht dat make-up alleen voor vrouwen is, komt bedrogen uit. Ook mannen hebben af en toe wallen die ze willen wegwerken, of een puistje dat [naar artikel]
De Limburgse producent van ijs Crème de la Crème gaat in opdracht van Carrefour ijs produceren voor 15 landen in het Midden-Oosten. Dat heeft topman Rik Zweegers in een gesprek met de redactie gezegd. Crème de la Crème investeert bovendien ruim 6 miljoen euro in de uitbreiding van zijn productiecapaciteit. “De groei zit vooral in de gezonde producten”, aldus Zweegers. [naar artikel]
Belgisch make-up artist en creative director bij Dior make-up Peter Philips creëerde gisteren een prachtige look voor de modellen bij de RTW... [naar artikel]
Een make-upartiest zoeken die je de perfecte bruidslook geeft: voor de meeste dames hoort het bij de voorbereidingen van hun grote dag. Vind je alles wat je zelf doet echter beter of wil je besparen op vlak van beauty? Deze tips van de Londense visagiste Mariam Jensen helpen je op weg om de make-up voor je eigen rekening te nemen. [naar artikel]
Stephanie Planckaert (33) zet haar eerste stappen in de beauty-wereld. Met haar dochter Iluna Planckaert (17) stelde ze in Hasselt haar eerste, eigen make-upbox voor, die ze uitbrengt met de Belgische beauty-onderneemster Caroline Rigo, bekend van Rigorgeous. [naar artikel]
Hoe kouder de temperaturen, hoe beter het is om laagjes te dragen. Warm blijven en variatie creëren in je stijlvolle outfits? Dat doe je zo! [naar artikel]
Ze hebben een trouwe fanbase, zijn een hit op Instagram en Tiktok en werden opgericht door bekende make-upartiesten en beauty influencers. Deze vijf make-upmerken moeten wel goed zijn, toch? Billie testte hen uit. [naar artikel]
De Amerikaanse cosmeticareus Coty neemt een belang van twintig procent in Kim Kardashians make-upmerk KKW Beauty en betaalt daarvoor 200 miljoen dollar (178 miljoen euro). Het maakt de realityster in één klap miljardair. [naar artikel]
De Spaanse modeketen Zara lanceert een eigen duurzame beautycollectie, onder de naam Zara Beauty. De beautylijn is vanaf woensdag 12 mei beschikbaar in alle winkels en online. Modeketen Zara start een eigen duurzame beautylijn op, genaamd Zara Beauty. Die werd ontworpen door de Britse make-up artiest Diane Kendal, die al werkte voor modehuizen als Proenza […] Het bericht Winkelketen Zara brengt duurzame beautycollectie uit verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.