Roularta stopt met het verdelen van het gratis weekblad De Streekkrant. Eind oktober rollen de laatste van de zeventien nog resterende edities van de persen. Dat laat de mediagroep donderdag weten. [naar artikel]
19:07 De uitgever Roularta maakt op 27 oktober een einde aan het huis-aan-huisblad De Streekkrant. De financiële toestand van de iconische titel is niet langer houdbaar. [naar artikel]
Na meer dan 50 jaar stopt 'De Streekkrant/De Weekkrant'. Uitgever Roularta doopt het gratis blad om tot 'Deze Week'. Het aantal edities wordt [naar artikel]
Na meer dan 50 jaar stopt ‘De Streekkrant/De Weekkrant’. Uitgever Roularta doopt het gratis blad om tot ‘Deze Week’. Het aantal edities wordt teruggebracht tot 34, maar tegelijk verdubbelt het aantal pagina’s tot veertig bladzijden. [naar artikel]
Na meer dan 50 jaar stopt ‘De Streekkrant/De Weekkrant’. Uitgever Roularta doopt het gratis blad om tot ‘Deze Week’. Het aantal edities wordt teruggebracht tot 34, maar tegelijk verdubbelt het aantal pagina’s tot veertig bladzijden. Dat bericht Het Laatste Nieuws donderdag. [naar artikel]
Vanaf deze week verschijnt De Streekkrant niet meer wekelijks in de provincies Antwerpen, Vlaams-Brabant en Limburg. Ook het concept wordt er anders. In de plaats komt een tweewekelijks De Streekkrant Magazine, op magazineformaat. In West- en Oost-Vlaanderen blijft alles min of meer bij het oude, met een wekelijkse (of tweewekelijkse) De Streekkrant op het vertrouwde tabloid-krantenformaat. Dat meldt uitgever Roularta maandagavond. [naar artikel]
Roularta halveert het aantal edities van Deze Week, de vroegere Streekkrant. Dat schrijft De Tijd vandaag. [naar artikel]
19:55 Roularta, de uitgever van onder meer Knack, Libelle en De Streekkrant, heeft na zijn coronaklap in de eerste jaarhelft dankzij de goede zomermaanden een sterk derde kwartaal achter de rug. [naar artikel]
18:48 De druk van het coronavirus op de advertentiemarkt laat zich voelen bij Roularta. Het bedrijf keert dit jaar geen dividend uit en de huis-aan-huisbladen gaan vijf weken op pauze. [naar artikel]
07:43 Mediagroep Roularta herdoopt het gratis weekblad vol advertenties en zoekertjes tot 'Deze Week'. [naar artikel]
12:39 Door tegenvallende resultaten en stijgende kosten stopt de mediagroep Roularta na ruim twintig jaar met het maandblad Sport/Voetbalmagazine. [naar artikel]
Roularta heeft in de eerste jaarhelft netto 1,4 miljoen euro verlies gemaakt. Het mediabedrijf achter onder meer Knack, De Zondag... The post Knack-uitgever Roularta 1,4 miljoen in het rood appeared first on Business AM. [naar artikel]
De naam "De streekkrant"/"De weekkrant" verdwijnt. Vanaf 18 januari zal u in uw postbus het blad "Deze week" terugvinden. [naar artikel]
Roularta heeft in de eerste jaarhelft netto 1,4 miljoen euro verlies gemaakt. Het mediabedrijf achter onder meer Knack, De Zondag en Flair schat... [naar artikel]
Mediagroep Roularta verwacht voor 2017 in de rode cijfers te belanden. Het bedrijf gaat geen dividend uitkeren. Dat meldt Roularta dinsdag onderaan het persbericht over de overname van de vrouwenbladen van Sanoma. [naar artikel]
Het management van mediagroep Roularta doet afstand van zijn bonus. De directeurs doen dit uit solidariteit met de vele collega’s... The post Top Roularta ziet af van bonus appeared first on Business AM. [naar artikel]
Roularta Media Group (RMG) benoemt Stefan Seghers tot Chief Digital Officer (CDO). Hij zal de Roularta Digital hub leiden, die vandaag werd gelanceerd. Daarnaast richt Roularta ook een Innovation Lab op, onder leiding van Erwin Danis. [naar artikel]
Roularta Media Group wil nog voor het eind van deze maand de verkoop afronden van de West-Vlaamse regionale zenders Focus en WTV. Dat schrijft de website De Rijkste Belgen en wordt bevestigd door Roularta-CEO Xavier Bouckaert. Momenteel beschikt Roularta nog over 50 procent in de regionale omroep, maar vzw WTV zal die overnemen. ‘De reden […] The post Mediabedrijf Roularta trekt zich terug uit West-Vlaamse regionale tv appeared first on Business AM. [naar artikel]
Roularta Media Group wil een grote portefeuille lifestylemagazines overnemen van Sanoma België in een transactie ter waarde van 34 miljoen euro. Volgens Xavier Bouckaert, CEO van Roularta Media Group, past de overname goed bij de andere magazines en is er veel synergie mogelijk. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.