Speciaal voor een samenwonend stel (of gewoon twee huisgenoten) lanceert Spotify een nieuw abonnement: Premium Duo. Voor 12,99 euro per maand... [naar artikel]
Spotify lijkt opnieuw van plan om zijn abonnementsprijzen te verhogen. Dat blijkt een e-mail die heel wat gebruikers hebben ontvangen met informatie over de nieuwe abonnementsprijzen. Spotify Premium Duo en Spotify Premium Student zouden daarbij 1 euro duurder worden, Spotify Premium Family zelfs 2 euro. Meerdere gebruikers melden de laatste dagen dat zij een bericht […] Lees dit artikel: Spotify verhoogt opnieuw abonnementsprijzen [naar artikel]
Lees dit artikel: YouTube test nieuw Premium Lite-abonnement voor wie advertenties beu is Google test op dit moment een nieuwe abonnementsfunctie. Premium Lite zal de goedkopere variant zijn van het bestaande YouTube Premium en biedt gebruikers YouTube aan zonder advertenties. Wie regelmatig op YouTube zit, zal wel al gemerkt hebben dat het aantal advertenties de laatste jaren steeds meer is toegenomen. Veel gebruikers ergeren zich daaraan en daar […] Lees dit artikel: YouTube test nieuw Premium Lite-abonnement voor wie advertenties beu is [naar artikel]
Met 158 miljoen gebruikers van Premium heeft Spotify meer dan een kwart meer abonnees in vergelijking met vorig jaar. Ook de maandelijkse gebruikers zijn gevoelig gestegen. Spotify, de Zweedse streamingdienst voor muziek, heeft 158 miljoen Premium-gebruikers en 356 miljoen maandelijkse gebruikers. Een stijging van respectievelijk 21 en 24 procent in vergelijking met de vorige jaarcijfers. […] Lees dit artikel: Spotify heeft 158 miljoen Premium-gebruikers [naar artikel]
Spotify wil nieuwe inkomstenbronnen aanboren en daarvoor kijkt de streaminggigant naar de labels en muzikanten zelf. Wat? Spotify heeft momenteel enkele grote externe inkomstenbronnen. Advertenties en Marquee. Die laatste toont hoe Spotify de toekomst ziet. Advertenties: Spotify werkt wel met advertenties voor de niet-betalende luisteraar. Maar die hebben, zo weet Bloomberg, een beperkt effect. De […] The post Spotify mikt op marketingbudget van labels en artiesten appeared first on Business AM. [naar artikel]
Spotify heeft naar eigen zeggen 159 miljoen gebruikers wereldwijd, waarvan het overgrote deel de dienst gratis gebruikt. Wil je de advertenties... [naar artikel]
Spotify heeft een AI-dj in zijn app verwerkt. De computergestuurde dj met “verbluffend realistische” stem stelt op basis van muzieksmaak en luistergeschiedenis een persoonlijke setlist op. De eerste versie van de gloednieuwe functie is vanaf gisteren beschikbaar in het Engels voor Spotify Premium-gebruikers in de VS en Canada. [naar artikel]
De muziekstreamingdienst Spotify zal vanaf 2020 geen politieke advertenties meer laten horen in de VS. Spotify zegt dat het onvoldoende middelen heeft na te gaan of die politieke advertenties foute informatie of fake news bevatten. Ook andere internetbedrijven nemen maatregelen met het oog op de Amerikaanse presidentsverkiezingen. [naar artikel]
Meta lanceert vanaf volgende maand betalende abonnementen voor reclame-vrije versies van Instagram en Facebook. Abonnees zullen geen advertenties meer zien op de platformen, en hun gegevens zullen ook niet gebruikt worden voor gepersonaliseerde advertenties. Meta start met de abonnementen om naar eigen zeggen te voldoen aan de regels van de Europese Unie. [naar artikel]
Vanaf 22 mei zal Streamz goedkopere “Basic”-abonnementen aanbieden met advertenties. Dat heeft de streamingdienst dinsdag aangekondigd. Wie met reclame kijkt, betaalt 3 euro per maand minder. De bestaande Streamz-klanten behouden het reclamevrije abonnement tot ze zelf overstappen. [naar artikel]
Betalende gebruikers van Spotify kunnen binnenkort op een update rekenen: de ‘Bibliotheek’-afdeling in de premium-versie van de app werd in een... [naar artikel]
Muziekstreamingdienst Spotify slaat de prijzen van de reclamevrije abonnementen op. In ons land stijgt de prijs, afhankelijk van het abonnement, met 1 tot 3 euro per maand. [naar artikel]
Muziekstreamingdienst Spotify krijgt er steeds meer luisteraars bij. Inmiddels telt de Zweedse onderneming 574 miljoen maandelijkse gebruikers tegen 551 miljoen mensen een kwartaal terug. Spotify denkt dat dit aantal in het laatste kwartaal van het jaar zal oplopen tot boven de 600 miljoen. Daarmee lijkt de onderneming hard op weg om in 2030, zoals het doel is, één miljard gebruikers te hebben. The post Spotify krijgt er steeds meer luisteraars bij appeared first on DataNews. [naar artikel]
Muziekstreamingdienst Spotify krikt de prijzen van zijn reclamevrije abonnementen op. Die stijgen in België met 1 of 2 euro per maand. [naar artikel]
Muziekstreamingdienst Spotify brengt vanaf deze week een functie uit genaamd Group Sessions. Daarmee kunnen Premium-abonnees in de mobiele app... [naar artikel]
YouTube biedt bij wijze van test een Premium Lite-abonnement aan in onder meer de Benelux. Dat meldt Tweakers. Het abonnement kost 7 euro per maand en abonnees kunnen dan YouTube kijken zonder advertenties. Andere Premium-features ontbreken. [naar artikel]
Spotify zal vanaf begin 2020 geen politieke advertenties meer afspelen. De ban op politieke reclame geldt ook voor originele en exclusieve podcasts. Daarmee wil de streamingdienst zichzelf de tijd geven om een systeem uit te werken dat moet garanderen dat de advertenties in lijn zijn met hun gebruiksvoorwaarden. [naar artikel]
Premium-abonnees in de Verenigde Staten hebben vanaf nu gratis toegang tot audioboeken op Spotify. De VS is daarmee al het derde land die die functie krijgt. Met deze functie hoopt Spotify de strijd aan te gaan met audioplatform Audible van Amazon. In het nieuws: Nadat Australië en het Verenigd Koninkrijk vorige maand al toegang kregen […] [naar artikel]
Meta lanceert vanaf november reclamevrije abonnementen voor Instagram en Facebook. Europese gebruikers krijgen dan de keuze. Ze betalen voor een abonnement zonder reclame. Of ze behouden hun gratis toegang, waarbij hun data gebruikt wordt voor gepersonaliseerde advertenties. Met zijn reclamevrije abonnementen wil de sociale mediareus tegemoet komen aan de Europese privacyregels. The post BEKIJK – Reclamevrije Meta-abonnementen: ‘Geen shift in het verdienmodel’ appeared first on Trends. [naar artikel]
Inwoners van de Europese Unie kunnen binnenkort in heel Europa gebruikmaken van hun abonnementen op diensten als Spotify of Netflix. Dat zijn onderhandelaars van het Europees parlement, de EU-lidstaten en de Europese Commissie dinsdag overeengekomen. [naar artikel]
Muziekstreamingdienst SoundCloud lanceert in België een premium abonnement. De streamingdienst gaat zo de rechtstreekse concurrentie aan met Spotify en Apple Music. Het abonnement geeft gebruikers onbeperkte toegang tot de muziekcatalogus en biedt de mogelijkheid om nummers offline en zonder reclame te beluisteren. [naar artikel]
Lees dit artikel: Spotify lanceert eerste virtuele concerten Sinds het begin van de pandemie is de muziekindustrie vrijwel tot stilstand gekomen. Nu het onmogelijk is concerten in de openlucht te geven, hebben veel artiesten hun toevlucht gezocht tot virtuele evenementen. Een fenomeen dat misschien niet lang meer zal duren, maar Spotify heeft er toch een nieuw speelterrein bij. Spotify heeft zojuist vijf virtuele […] Lees dit artikel: Spotify lanceert eerste virtuele concerten [naar artikel]
Ijverige podcastluisteraars kennen het systeem van promocodes wel: advertenties van podcastssponsors op het einde van de show. Maar dan moet... The post Spotify test in-app advertenties in podcasts zodat u nooit meer een promo vergeet appeared first on Business AM. [naar artikel]
15:56 Spotify biedt Premium-abonnees voortaan luisterboeken aan. De Zweedse streamingdienst gaat daarmee rechtstreeks in concurrentie met Amazons Audible. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.