Na Zeeman, Aldi en Lidl komt nu ook Tesla met een eigen kledinglijn. Al is kledinglijn misschien een te groot woord, want het gaat alleen om een... [naar artikel]
Na Zeeman, McDonald’s en Aldi heeft ook supermarktketen Lidl een eigen kledinglijn. Sportsokken, badslippers, T-shirts en felgekleurde sneakers... [naar artikel]
Het Duitse topmodel Heidi Klum heeft een kledinglijn ontworpen voor supermarktketen Lidl. De kledinglijn werd gisteren voorgesteld op de New York [naar artikel]
Witte sportkousen in geel-blauwe slippers mét het logo van Lidl: fouter kan bijna niet, en toch is dat wat de supermarktketen uitbrengt. Het verkoopt sinds gisteravond — iets vroeger dan voorzien door de grote vraag — op haar webshop namelijk zijn eigen sneakers, T-shirts en sokken. [naar artikel]
De Zweedse meubelgigant Ikea start een eigen kledinglijn. De primeur is weggelegd voor Japan. Ikea heeft een kledinglijn gelanceerd onder... The post Ikea start een eigen kledinglijn appeared first on Business AM. [naar artikel]
Supermarktketen Lidl is gestart met een eigen kledinglijn. Het gaat om t-shirts, slippers, kousen en sneakers in de bekende geel-blauw-rode kleuren... [naar artikel]
Supermarktketen Lidl is gestart met een eigen kledinglijn. Het gaat om t-shirts, slippers, kousen en sneakers in de bekende geel-blauw-rode kleuren... [naar artikel]
De actie ROND-JE Limburg, waarmee het streekfonds ‘Een hart voor Limburg’ tegen de lente 250 rondjes rond onze provincie wil afleggen, draait op volle toeren. Nu doet Bioracer daar met een complete kledinglijn en een eigen wieleractie nog een flinke schep bovenop. [naar artikel]
De oudste zoon van David en Victoria Beckham onderhandelt over een eigen kledinglijn. Volgens Daily Mirror gaat het om een deal van zo'n 2,5... [naar artikel]
De Amerikaanse kledingketen 'Urban Outfitters' brengt een limited edition kledinglijn uit, om het debuutalbum van Jay Z, 'Reasonable Doubt' uit... [naar artikel]
Justin Bieber (24) komt met een eigen kledinglijn. De zanger maakte het nieuws zelf bekend. De lijn krijgt de naam Drew House. [naar artikel]
Er bestaan nog jonge creatieve ondernemers. Eén ervan is Céline Claes (21) uit Westmalle. Zij pakt uit met een eigen kledinglijn voor meisje en dames onder de naam ‘Seen at Céline’. [naar artikel]
Nu de mediacarrière van Julie Vermeire (25) niet van de grond lijkt te komen, stort de dochter van komiek Jacques Vermeire (72) zich op een eigen kledinglijn. Gefinancierd met haar eigen geld en dus wel een groot risico. Slaat de lijn home- en streetwear aan bij het publiek of niet. ‘TV Familie’ schakelt enkele experts voor een beoordeling. “Heel erg vernieuwend is deze kledinglijn niet.” [naar artikel]
Lidl heeft opnieuw sneakers gelanceerd in hun webshop. In navolging van de extreem succesvolle reeks van afgelopen zomer is de schoen weer gehuld in de Lidl-kleuren blauw, geel en rood. Voor een paar betaal je slechts 12,99 euro. Vorige zomer startte de winkelketen met een eigen kledinglijn. Het ging om T-shirts, slippers, kousen en sneakers […] Het bericht Niet te missen! Lidl komt met nieuwe lijn sneakers verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Warenhuisketen Lidl maakt reclame op een wel heel originele manier. Ze pakt uit met een ludieke en opvallende campagne met een knipoog naar de... [naar artikel]
Het zijn drukke tijden voor Jorik Scholten (24), aka Lil’ Kleine. Nadat de Nederlandse rapper vorige week zijn eigen kledinglijn JORIK op de markt... [naar artikel]
50.000 euro. Zoveel zegt Maxime Meiland (25), dochter van de voormalige kasteelheer Martien, te hebben verloren aan haar avontuur met een eigen kledinglijn. [naar artikel]
William Boeva (32) is niet alleen comedian, hij lanceert nu ook zijn eigen kledinglijn. Voorlopig bestaat die uit twee T-shirts, een pet en een skatedeck. [naar artikel]
Tv-persoonlijkheid en TikTok-ster Julie Vermeire (22) krijgt haar eigen kledinglijn bij CKS. “Ik haal inspiratie uit het dagelijkse leven”, klinkt het. [naar artikel]
Na enkele samenwerkingen met andere labels heeft de Britse IT-girl Alexa Chung nu aangekondigd zelf met een eigen kledinglijn te beginnen. Het blijft wel nog even geduld uitoefenen, want de collectie wordt pas tegen mei 2017 in de winkelrekken verwacht. [naar artikel]
Witte sportkousen in geel-blauwe slippers mét het logo van Lidl: fouter kan bijna niet, en toch is dat wat de supermarktketen uitbrengt. Het verkoopt sinds gisteravond — iets vroeger dan voorzien door de grote vraag — op haar webshop namelijk zijn eigen sneakers, T-shirts en sokken. “Het is eigenlijk een festivaloutfit zonder de festivalzomer”, zegt woordvoerster Isabelle Colbrandt. En er is een markt voor, gelooft Lidl. In Duitsland slaat het aan. In Nederland vloog de fanwear op de eerste verkoopdag donderdag zelfs als zoete broodjes over de toonbank, waarna later op de middag de kleding al online werd doorverkocht voor een hogere prijs. Online was tegen ’s avonds zo goed als elk artikel uitverkocht, op slippers in maat 46 na. “In België kwam de kleding er nadat we een giveaway deden van kousen met ons logo naar aanleiding van de nieuwe Heidi Klum-collectie (het Duits topmodel ontwierp al verschillende collecties voor de supermarkt, nvdr.). Dat viel zo in de smaak dat we nu meer kledij in Lidl-kleuren uitbrengen. De sneakers waren hier al eerder te koop.” Ook Zeeman liet zijn logo al groot drukken op kledij. De Lidl-schoenen kosten 12,99 euro, de slippers 3,99 en de sokken 0.99. [naar artikel]
Camille Dhont (21) start een eigen kledinglijn bij winkelketen JBC. De zangeres tekent er meteen een langdurige overeenkomst voor liefst zes collecties. De eerste verschijnt in november, en wordt voorgesteld in een digitale wereld. [naar artikel]
De Duitse retailer Lidl, onderdeel van de Schwarz Group, heeft de oprichting van een eigen rederij aangekondigd. Die nieuwe entiteit moet een aantal containerschepen kopen om de goederenstroom van het concern op peil te houden. Met deze oplossing wil Lidl, de vijfde grootste retailer ter wereld, een manier vinden om het hoofd te bieden aan […] [naar artikel]
Roomijsfabrikant IJsboerke uit Tielen (Kasterlee) heeft nu ook een eigen kledinglijn met T-shirts, een sweater en een pet. Het bedrijf lanceert de kledij in samenwerking met Sunday, een duurzame Belgische textielproducent. De kledingstukken kunnen worden aangekocht via de fanshop van IJsboerke. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.