Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
BusinessAM

Lidl pakt uit met eigen kledinglijn

02/07/2020 - 18:17
"Nadat Zeeman eerder al een eigen collectie uitbracht, doet Lidl nu hetzelfde. De laatste trend in de modewereld is een... The post Lidl pakt uit met eigen kledinglijn appeared first on Business AM."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Lidl pakt uit met eigen kledinglijn (02/07/2020 - Express)

Nadat Zeeman eerder al een eigen collectie uitbracht, doet Lidl nu hetzelfde. De laatste trend in de modewereld is een... The post Lidl pakt uit met eigen kledinglijn appeared first on Business AM. [naar artikel]


2. Lidl brengt eigen kledinglijn uit (03/07/2020 - Het Nieuwsblad)

Witte sportkousen in geel-blauwe slippers mét het logo van Lidl: fouter kan bijna niet, en toch is dat wat de supermarktketen uitbrengt. Het verkoopt sinds gisteravond — iets vroeger dan voorzien door de grote vraag — op haar webshop namelijk zijn eigen sneakers, T-shirts en sokken. “Het is eigenlijk een festivaloutfit zonder de festivalzomer”, zegt woordvoerster Isabelle Colbrandt. En er is een markt voor, gelooft Lidl. In Duitsland slaat het aan. In Nederland vloog de fanwear op de eerste verkoopdag donderdag zelfs als zoete broodjes over de toonbank, waarna later op de middag de kleding al online werd doorverkocht voor een hogere prijs. Online was tegen ’s avonds zo goed als elk artikel uitverkocht, op slippers in maat 46 na. “In België kwam de kleding er nadat we een giveaway deden van kousen met ons logo naar aanleiding van de nieuwe Heidi Klum-collectie (het Duits topmodel ontwierp al verschillende collecties voor de supermarkt, nvdr.). Dat viel zo in de smaak dat we nu meer kledij in Lidl-kleuren uitbrengen. De sneakers waren hier al eerder te koop.” Ook Zeeman liet zijn logo al groot drukken op kledij. De Lidl-schoenen kosten 12,99 euro, de slippers 3,99 en de sokken 0.99. [naar artikel]


3. Lidl brengt eigen kledinglijn uit en kan vraag niet bijhouden (03/07/2020 - Het Belang van Limburg)

Witte sportkousen in geel-blauwe slippers mét het logo van Lidl: fouter kan bijna niet, en toch is dat wat de supermarktketen uitbrengt. Het verkoopt sinds gisteravond — iets vroeger dan voorzien door de grote vraag — op haar webshop namelijk zijn eigen sneakers, T-shirts en sokken. [naar artikel]


4. Na Lidl lanceert nu ook Tesla een eigen kledinglijn (06/07/2020 - Het Belang van Limburg)

Op de website van de autofabrikant Telsa kan je vanaf nu niet alleen terecht voor een gloednieuwe auto, maar ook voor kleren. Daarbij ook een opvallende korte rode short met het opschrift “s3xy” op de achterkant. Een koopje is het niet, want het rode kledingstuk kost u liefst 69,42 dollar – omgerekend ongeveer 61 euro. [naar artikel]


5. Na Lidl komt ook Tesla met eigen kledinglijn (waardoor hele website crasht) (08/07/2020 - Het Laatste Nieuws)

Na Zeeman, Aldi en Lidl komt nu ook Tesla met een eigen kledinglijn. Al is kledinglijn misschien een te groot woord, want het gaat alleen om een... [naar artikel]


6. Na Zeeman en Lidl: ook Albert Heijn lanceert eigen “fanwear” kledinglijn (01/07/2022 - Express)

Supermarktketen Albert Heijn speelt in op de trend rond “fancollecties”, kledinglijnen met de logo’s van winkels die je niet meteen als modemerk verwacht. De Nederlandse supermarktketen brengt vanaf maandag een Hawaii-shirt, een jog short, sokken, een trui en een vissershoedje als “collectie in beperkte oplage” op de markt, via de eigen winkels en de website […] [naar artikel]


7. Actie om 250 rondjes rond Limburg te fietsen pakt uit met eigen kledinglijn (02/12/2020 - Het Belang van Limburg)

De actie ROND-JE Limburg, waarmee het streekfonds ‘Een hart voor Limburg’ tegen de lente 250 rondjes rond onze provincie wil afleggen, draait op volle toeren. Nu doet Bioracer daar met een complete kledinglijn en een eigen wieleractie nog een flinke schep bovenop. [naar artikel]


8. Dennis uit ‘Blind Getrouwd’ brengt eigen kledinglijn uit: “Deel gaat naar diabetesonderzoek” (29/12/2021 - Gazet van Antwerpen)

Zijn deelname aan het recentste seizoen van Blind Getrouwd leverde Hemiksemnaar Dennis Volkaerts (35) heel wat weerklank op. Zelf diabeet, wil hij dat aanwenden om diabetes en andere onzichtbare ziektes meer zichtbaarheid te geven en de taboes te doorbreken. Daarvoor komt hij met een eigen kledinglijn, ‘Savoir aimer’. [naar artikel]


9. Annelien Coorevits pakt uit met kledinglijn voor moeders en dochters (05/03/2018 - Het Belang van Limburg)

Voormalig Miss België en presentatrice Annelien Coorevits ontwierp tot voor kort alleen accessoires voor haar merk Loved By Miracles, nu is daar kleding bijgekomen. Voor komende lente heeft ze outfits gecreëerd voor mama’s en hun dochtertjes. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!