De wereldwijd reclamesector zal dit jaar een opmerkelijke mijlpaal passeren. Voor de eerste keer in de geschiedenis zullen digitale kanalen... The post Digitale reclame stoot traditionele advertentie van de troon appeared first on Business AM. [naar artikel]
02:00 Wie VTM-programma's zonder reclame wil bekijken, kan daarvoor vanaf vandaag betalen via het streamingplatform van de zender. Met het abonnement VTM GO+ ontpopt het digitale platform zich definitief al... [naar artikel]
Klanten van Proximus kunnen binnenkort gepersonaliseerde reclame te zien krijgen op enkele Franstalige tv-zenders. De telecomoperator heeft daarover een akkoord gesloten met reclameregie RMB (Régie Média Belge), die onder meer reclame verkoopt voor de openbare omroep RTBF en de commerciële zender AB3. Proximus hoopt het aanbond snel uit te breiden naar het hele land. [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen binnenkort een minuut niet-doorspoelbare reclame moeten bekijken voor ze hun opnames van tv-programma’s kunnen starten. Dat meldt het Mechelse bedrijf. Ook de andere operatoren van digitale televisie zouden dat voorbeeld volgen. [naar artikel]
19:04 De streamingdienst Streamz hoopt een nieuw publiek aan te boren met de lancering van een goedkoper abonnement, gesubsidieerd door reclame. 'Dat is de olie op ons vuur', zegt CEO Bart De Groote. [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen reclame bij opnames van tv-programma’s binnenkort niet meer kunnen doorspoelen. Dat meldt het Mechelse bedrijf, dat ingaat op het verzoek van de tv-zendergroepen DPG en SBS. Ook de andere operatoren van digitale televisie zouden later dat voorbeeld volgen, zodat reclame overslaan binnenkort helemaal onmogelijk wordt voor Vlaamse televisiekijkers. [naar artikel]
Gepersonaliseerde reclame op Facebook bent u al gewend, maar ook op tv zijn steeds meer advertenties specifiek aan u aangepast. Tot wel vier boodschappen per reclameblok. Als u veel verdient, krijgt u extra reclame voor de nieuwe BMW. Als u koters heeft rondlopen, reclame voor de JBC-kindercollectie. Zo werkt het. [naar artikel]
Reclame moet herkenbaar zijn als reclame. Veel influencers hebben dat nog altijd niet begrepen, leert een onderzoek. “Als je zegt dat iets reclame is, swipen de mensen sneller weg.” [naar artikel]
Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen van de Raad voor de Reclame. [naar artikel]
21:21 De Kempische digitale marketinggroep Intracto neemt de Nederlandse sectorgenoot Isaac over en groeit van 750 naar 860 werknemers. De scale-up hoopt dit jaar - ondanks de coronaperikelen - met 25 proce... [naar artikel]
De Europese Centrale Bank (ECB) heeft donderdag zoals verwacht maatregelen aangekondigd om de gevolgen van de coronapandemie te verzachten. De... [naar artikel]
De Europese Centrale Bank (ECB) heeft donderdag zoals verwacht maatregelen aangekondigd om de gevolgen van de corona-pandemie te verzachten. De... [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Ze wilden reclame maken voor hun nieuwe restaurant. Maar één interview en een forse krantenkop later kwamen Robbe Vandenhoucke en Laura De Meyer midden in een digitale storm terecht. ‘Mensen hebben er geen idee van hoe hard dit binnenkomt.’ [naar artikel]
De Amerikaanse reclamesector beschouwt Google en Meta als de twee reuzen die de markt verdelen, maar het lijkt erop dat hun duopolie tanende is. In het nieuws: voor het eerst sinds 2014 veroveren Google en Meta minder dan de helft van de digitale reclame-markt in de VS. In detail: in de loop van 2022 hebben […] [naar artikel]
De Europese Centrale Bank (ECB) heeft zoals verwacht maatregelen aangekondigd om de gevolgen van de coronapandemie te verzachten. De maatregelen... [naar artikel]
De Europese Centrale Bank (ECB) heeft zoals verwacht maatregelen aangekondigd om de gevolgen van de coronapandemie te verzachten. De maatregelen... [naar artikel]
Tussen 6 uur 's ochtends en 23 uur 's avonds zouden er geen reclamespots voor ongezonde voeding gericht op kinderen uitgezonden mogen worden. Dat vraagt de Hoge Gezondheidsraad in een nieuw rapport. Ook zou dergelijke reclame verboden moeten worden op sport- en cultuurevenementen, in crèches, scholen en andere locaties waar kinderen samenkomen. De raad is ervan overtuigd dat de wildgroei aan reclame, ook via nieuwe digitale media, een cruciale rol speelt in het stijgend aantal kinderen met overgewicht. [naar artikel]
Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen die de Raad voor de Reclame maandag bekendmaakte. [naar artikel]
08:58 De digitale initiatieven zorgen voor extra kosten en minder opertionele winst in de eerste jaarhelft. [naar artikel]
Lees dit artikel: Reclame doorspoelen binnenkort niet meer mogelijk in België Sinds de komst van digitale tv is het mogelijk om programma’s op te nemen. Daarbij komt het extra voordeel dat je ook de reclameblokken kan doorspoelen. Maar dat zal binnenkort niet meer mogelijk zijn. De Belgische zenders hebben daarover namelijk een akkoord bereikt. Nu uitgesteld televisiekijken steeds meer ingeburgerd is, gebruiken velen deze functie om […] Lees dit artikel: Reclame doorspoelen binnenkort niet meer mogelijk in België [naar artikel]
Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen die de Raad voor de Reclame maandag bekendmaakte. [naar artikel]
Geschreven met input van Drukland.be. In de vluchtige digitale wereld waarin we leven, komt informatie van alle kanten. Dat geldt voor nieuws, maar ook reclame-uitingen en andere vormen van communicatie. Nieuws-apps en advertenties in online videostreamingdiensten zijn handig, maar tegelijkertijd ook vergankelijk. Steeds meer bedrijven ‘gaan digitaal’. Hetzelfde geldt voor reclame en promotiematerialen. Toch biedt […] [naar artikel]
Voor het uitzenden van reclame krijgt de VRT een boete van 10 000 euro opgelegd. Als openbare omroep is het namelijk niet toegestaan om reclame uit te zenden tijdens live-uitzendingen, ook niet op hun streamingplatform VRT MAX. Wij vroegen ons af wat jij daarvan vindt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.