Via de campagne ‘We Are One’ verkoopt de PVDA t-shirts en vlaggen met de Belgische driekleur. Officieel is dat om “een sterk signaal voor de eenheid van ons land" uit te sturen, maar tegelijkertijd is dat ook promotie van het standpunt van de partij over een eengemaakt België. Aangezien PVDA in haar advertenties voor ‘We Are One’ op Facebook niet vermeldt dat ze erachter zit, heeft het sociale netwerk voorlopig alle reclame voor de campagne offline gehaald. Dat meldt VRTNWS. [naar artikel]
21:19 Dat de PVDA achter 'We Are One' zit, kan niet volgens Facebook. Het haalde de campagne, die tricolore T-shirts en vlaggen verkoopt, daarom offline. [naar artikel]
We starten vandaag een reeks over de voetbalgekte die toeslaat met allerlei Belgische tricolore vlaggen in de straten en winkels van Vlaanderen. Een reeks dus over identiteit en nationalisme. Nu de eerste aflevering: Wat denkt en voelt een Vlaams-nationalist als hij zo veel Belgische tricolore kleuren ziet? [naar artikel]
De entertainmentgigant Disney vermindert zijn uitgaven aan Facebook-advertenties ‘dramatisch’ door onder andere geen reclame meer te maken voor de streamingdienst... The post ‘Grootste Facebook-adverteerder Disney haalt alle reclame voor Disney+ van Facebook’ appeared first on Business AM. [naar artikel]
Twee weken geleden dook op sociale media een campagne op met als slogan ‘We are one’, waar ook een webshop met tricolore vlaggen, T-shirts en mondmaskers bijhoort. Eerst was niet duidelijk wie de initiatiefnemer was, maar nu blijkt dat oppositiepartij PVDA erachter zit. Én dat de campagne juridisch niet in orde was. [naar artikel]
20:47 Gepersonaliseerde politieke reclame ligt aan alle kanten onder vuur. Toch geven de Belgische partijen in 2023 opnieuw een recordbedrag uit aan advertenties op Facebook. [naar artikel]
Twee weken geleden lanceerde oppositiepartij PVDA, grotendeels onder de radar, een nieuwe politieke campagne met de slogan "We are one". Via een gelijknamige website deelt de partij gratis Belgische vlaggen uit en verkoopt ze mondmaskers en T-shirts met de Belgische driekleur, inspelend op het België-gevoel tijdens het nakende EK Voetbal en de Olympische Spelen. Maar juridisch schortte er vanalles... [naar artikel]
De pagina van het sketchprogramma op VTM was vijf uur lang offline omdat er "te veel naakt" te zien was in het filmpje "Wat als... homoseksualiteit niet bestond?". Maker Tim van Aelst stelt zich daar vragen bij. [naar artikel]
N-VA wil komaf maken met de tricolore burgemeestersjerp en wil ook de volgorde van de vlaggen aan de gemeentehuizen veranderen. Dat schrijft Het Belang van Limburg op zijn website. Bij onderhandelaars is te horen dat de piste op tafel ligt, maar dat er geen eensgezindheid over bestaat en dat de piste zeker nog niet is afgeklopt. [naar artikel]
N-VA wil komaf maken met de tricolore burgemeestersjerp en wil ook de volgorde van de vlaggen aan de gemeentehuizen veranderen. Dat schrijft Het Belang van Limburg op zijn website. Bij onderhandelaars is te horen dat de piste op tafel ligt, maar dat er geen eensgezindheid over bestaat en dat de piste zeker nog niet is afgeklopt. [naar artikel]
Reclame voor consumentenkrediet duikt wel vaker op in december, met verwijzingen naar "de dure eindejaarsperiode". Op Facebook vind je tientallen pagina's en advertenties van kredietverstrekkers die je snelle en goedkope leningen beloven. Maar in heel wat gevallen gaat het om oplichters, die gebruikmaken van gestolen identiteiten. [naar artikel]
De sociale mediareus Facebook gaat nu ook reclame toelaten in het chatgedeelte, Messenger. Dat heeft de groep bekendgemaakt. De advertenties [naar artikel]
Ook maanden na de verkiezingen blijft Vlaams Belang de advertentiemotor op Facebook voeden. De voorbije drie maanden spendeerde de partij 145.000 euro aan advertenties op Instagram en Facebook. Tellen we de uitgaven van alle andere partijen op, stranden zij op ongeveer 100.000 euro. [naar artikel]
Gepersonaliseerde reclame op Facebook bent u al gewend, maar ook op tv zijn steeds meer advertenties specifiek aan u aangepast. Tot wel vier boodschappen per reclameblok. Als u veel verdient, krijgt u extra reclame voor de nieuwe BMW. Als u koters heeft rondlopen, reclame voor de JBC-kindercollectie. Zo werkt het. [naar artikel]
N-VA wil komaf maken met de tricolore burgemeestersjerp en wil ook de volgorde van de vlaggen aan de gemeentehuizen veranderen. Dat schrijft Het Belang van Limburg op zijn website. Bij onderhandelaars is te horen dat de piste op tafel ligt, maar dat er geen eensgezindheid over bestaat en dat de piste zeker nog niet is afgeklopt. [naar artikel]
Het advertentiesysteem van Facebook is ontworpen om reclame zeer gericht te verspreiden. De Amerikaanse nieuwssite ProPublica laat zien dat nu ook gekozen kan worden om reclame niet te tonen aan bepaalde “etnische affiniteiten”, zoals Facebook het verwoordt, Dat Facebook inzet op hyperspecifieke targeting van advertenties, en daarvoor heel veel persoonlijke data nodig heeft, is ondertussen [naar artikel]
11:56 Nog geen week nadat Facebook had aangekondigd dat het zou starten met reclame-experimenten in virtual reality (VR), trekt de eerste partner in VR zijn staart al in. [naar artikel]
Als je geen reclame wil ontvangen per post, kan je je inschrijven op de zogenoemde "Robinsonlijst". Maar dat biedt geen garantie dat je brievenbus leeg blijft. Dat blijkt uit klachten die het Radio 2-programma "De inspecteur" krijgt. Bedrijven zijn namelijk niet verplicht om de lijst te raadplegen. Staatssecretaris voor Consumentenzaken Eva De Bleeker (Open VLD) begrijpt de frustratie en wil de lijst wettelijk verplicht maken. [naar artikel]
Wanneer de stembussen in de Verenigde Staten volgende week sluiten, zal Google alle politieke advertenties op zijn platform weghalen, gezien... The post Google en Facebook bannen politieke reclame nà de presidentsverkiezingen appeared first on Business AM. [naar artikel]
Google heeft vorig jaar 3,1 miljard advertenties geblokkeerd of verwijderd omdat ze de regels van het bedrijf niet respecteerden. Dat meldt de Amerikaanse technologiereus. Ruim 99 miljoen van die reclames hadden met het coronavirus te maken, en gingen bijvoorbeeld over onbestaande mirakelbehandelingen of valse vaccins. Google wil met de cijfers aantonen dat het malafide advertenties […] The post Google haalde vorig jaar 3,1 miljard advertenties offline appeared first on Business AM. [naar artikel]
Twitter gaat binnen een paar weken weer een selectie politieke advertenties toestaan. Daarmee komt na drie jaar een einde aan een wereldwijd verbod op reclame vanuit politieke partijen, politici en kandidaten op het sociale medium. Voor eigenaar Elon Musk is het een volgende stap in zijn doel om "het openbare gesprek over belangrijke onderwerpen mogelijk te maken". [naar artikel]
11:12 Facebook aanvaardt geen advertenties meer die aanzetten tot beleggingen in cryptomunten, ICO’s en binaire opties. Het bedrijf wil wellicht niet geassocieerd worden met mogelijke fraudepraktijken. [naar artikel]
Politieke advertenties zijn vanaf vrijdag 22 november niet meer toegestaan op Twitter. Het gaat bijvoorbeeld om betaalde reclame waarbij mensen worden opgeroepen tot het meehelpen aan een campagne of het stemmen voor een bepaalde politicus. Topman Jack Dorsey had vorige maand al aangegeven dat hij politieke advertenties in de ban wilde doen. Maar op welke […] Het bericht Politieke advertenties vanaf 22 november niet meer toegestaan op Twitter verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Netflix werkt al een tijdje aan goedkopere abonnementsformules met reclame. Gebruikers van dit nieuwe abonnement zouden geen films of series meer kunnen downloaden op smartphone of tablet om offline te kunnen kijken. Dat blijkt volgens een ontwikkelaar uit een code op de app. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.