Geen Cola. Wel water voor Cristiano Ronaldo. En dus zette hij de sponsor van het EK - die miljoenen euro’s betaalt voor visibiliteit - tijdens zijn persconferentie netjes uit het zicht. [naar artikel]
15:33 De actie van Cristiano Ronaldo, die tijdens een persconferentie op het EK voetbal twee flesjes cola wegzet, doet de beurswaarde van belangrijke EK-sponsor Coca-Cola met 4 miljard euro kelderen. Dinsda... [naar artikel]
Cristiano Ronaldo draafde vandaag op op de persconferentie van de Portugezen aan de vooravond van hun openingswedstrijd in en tegen Hongarije. Sponsor of niet, voor gezondheidsfreak Cristiano Ronaldo kon het niet dat er twee flesjes Coca Cola voor zijn neus werden gezet. [naar artikel]
Cristiano Ronaldo draafde op op de persconferentie van de Portugezen aan de vooravond van hun openingswedstrijd in en tegen Hongarije. Sponsor of niet, voor gezondheidsfreak Cristiano Ronaldo kon het niet dat er twee flesjes Coca Cola voor zijn neus werden gezet. [naar artikel]
Na de acties van onder anderen Cristiano Ronaldo was het aan de Rode Duivels om tijdens het persmoment te grappen met de flesjes van sponsor Coca Cola, die ostentatief in beeld staan. [naar artikel]
Lees dit artikel: Marktwaarde Coca-Cola daalt met 4 miljard dollar na persconferentie Ronaldo op EK De frisdrankenproducent Coca-Cola was niet te spreken over het moment waarop de Portugese sterspeler Cristiano Ronaldo twee flesjes Cola wegzette alvorens hij aan zijn persconferentie startte. De impact van die actie was ook voelbaar op de beurzen. De marktwaarde van Coca-Cola daalde kort na de persconferentie met 4 miljard dollar. De Nationale voetbalploeg van Portugal […] Lees dit artikel: Marktwaarde Coca-Cola daalt met 4 miljard dollar na persconferentie Ronaldo op EK [naar artikel]
De beelden gingen de wereld rond. Op een persconferentie haalde Cristiano Ronaldo maandag zijn meest bedenkelijke grimas boven, terwijl hij twee flesjes Coca-Cola uit het zicht van de camera schoof. ”Water”, zei de Portugese stervoetballer en stak zijn waterflesje omhoog. “Cola, bah!” [naar artikel]
Het was zowat hét beeld van de eerste week op het EK. Cristiano Ronaldo die ostentatief twee Cola-flesjes ver wegzette tijdens een persconferentie en aan de aanwezige journalisten triomfantelijk het overgebleven flesje water toonde. Een stunt met grote gevolgen, zo blijkt nu. [naar artikel]
Het was zowat hét beeld van de eerste week op het EK. Cristiano Ronaldo die ostentatief twee Cola-flesjes ver wegzette tijdens een persconferentie en aan de aanwezige journalisten triomfantelijk het overgebleven flesje water toonde. Een stunt met grote gevolgen, zo blijkt nu. [naar artikel]
Cristiano Ronaldo zorgde voor commotie door op een persconferentie twee coca cola-flesjes te vervangen door een flesje water. Nu was het de beurt aan Paul Pogba, die de aanwezigheid van een flesje bier niet kon smaken. [naar artikel]
De Portugese stervoetballer Cristiano Ronaldo en de Italiaanse speler Manuel Locatelli toonden deze week op het Europees Kampioenschap voetbal hun ongenoegen over frisdrank. Ze kozen er op een persconferentie voor om de Coca-Cola-flesjes opzij te schuiven voor water. Coca-Cola is nog steeds een van de grote sponsors van het EK. Maar kan je de frisdrankmarketing wel combineren met een gezond evenement? [naar artikel]
De verdwijntruc met de flesjes van Cristiano Ronaldo (36) leek ook de beurswaarde van Coca-Cola maandag tijdelijk met 3,3 miljard euro te verdampen, nadat de aandelenkoers plots met 1,6 procent was gezakt. Althans, zo leek het, want in werkelijkheid had dit wellicht weinig te maken met de kuren van Ronaldo. [naar artikel]
Enkele dagen geleden zette Cristiano Ronaldo tijdens zijn persconferentie twee Coca-Cola-flesjes aan de kant. Er onstond heel wat heisa, maar de Portugese superster was niet de eerste. In de aanloop naar de openingswedstrijd van Spanje tegen Zweden werd Luis Enrique echter betrapt op een andere opmerking over het bekende frisdrankmerk. [naar artikel]
Na Cristiano Ronaldo en Paul Pogba, nu ook Manuel Locatelli. De Italiaan, die gisteren uitblonk met twee doelpunten tegen Zwitserland (3-0), zette op de persconferentie twee Coca-Cola-fles aan de kant. Wie volgt? [naar artikel]
Slechte reclame is ook reclame. Zo luidt het gezegde. Of toch niet? Bij Coca-Cola krabben ze zich misschien even in de haren nadat Portugees topvoetballer Cristiano Ronaldo hun flesjes letterlijk aan de kant schoof. Reden daarvoor is de lichte knik in hun aandelenkoers. [naar artikel]
Slechte reclame is ook reclame. Zo luidt het gezegde. Of toch niet? Bij Coca-Cola krabben ze zich misschien even in de haren nadat Portugees topvoetballer Cristiano Ronaldo hun flesjes letterlijk aan de kant schoof. Reden daarvoor is de lichte knik in hun aandelenkoers. [naar artikel]
Enkele dagen geleden zette op Cristiano Ronaldo tijdens zijn persconferentie twee Coca-Cola-flesjes aan de kant. Er onstond heel wat heisa, maar de Portugese superster was niet de eerste. In de aanloop naar de openingswedstrijd van Spanje tegen Zweden werd Luis Enrique echter betrapt op een andere opmerking over het bekende frisdrankmerk. [naar artikel]
Geen Coca-Cola voor Cristiano Ronaldo, geen Heineken voor Paul Pogba. De Portugese en Franse stervoetballers wilden de drankjes niet in beeld tijdens hun persconferenties op het EK voetbal. Daar sta je dan, als sponsor die een paar tientallen miljoenen ophoest voor die sponsoring. “Hier kunnen schadeclaims van komen. Of nieuwe clausules: verboden nog het flesje te verzetten”, zegt sportmarketeer Wim Lagae (KU Leuven). [naar artikel]
Wordt dit het EK van voetballers die ‘ongezonde’ sponsors letterlijk opzijschuiven? Nadat Cristiano Ronaldo (36) het maandag al voordeed met Coca-Cola, liet de Franse sterspeler Paul Pogba (28) dinsdagavond een flesje Heineken uit beeld verdwijnen. Mogelijk omdat hij als moslim alcohol afzweert, zelfs al ging het om een Heineken 0,0%. Zowel de Nederlandse biergigant als Coca-Cola zullen knarsetanden: als hoofdsponsor tellen ze makkelijk 25 à 30 miljoen euro neer: “Wees maar zeker dat UEFA alle deelnemende landen en dus spelers eens goed de levieten zal lezen”, meent sportmarketeer Wim Lagae (KU Leuven). [naar artikel]
Coca Cola heeft in Japan Coca Cola Plus gelanceerd. Dat is een cola waar dextrine aan toegevoegd is, een natuurlijk oplosbare vezel. Coca Cola Japan beweert dat deze cola zou helpen om af te vallen. [naar artikel]
Vijf jaar lang heeft Coca-Cola er aan gewerkt, maar nu is het zover: er is een nieuw recept klaar voor Coca-Cola Zero. De variant verschilt zo zeer van zijn voorganger dat het drankje de nieuwe naam Coca-Cola No Sugar krijgt. “We hebben de smaak van de klassieke Coca-Cola nog nooit zo dicht benaderd”, zegt Roberto Mercadé, het hoofd van Coca-Cola Australië. [naar artikel]
We waren nu juist gewoon aan Coca-Cola Zero of we moeten er weer afscheid van nemen. Om de slechte cijfers op te krikken, lanceert Coca-Cola een [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.