Ondanks de controverse rond het eerste seizoen, keert ‘The Social House’ binnenkort terug. Acht Vlaamse influencers zullen weer gaan samenwonen in een vakantiehuisje. Samen hebben ze zo’n 3 miljoen volgers. [naar artikel]
Binnenkort komt er een tweede seizoen van ‘The Social House', het online format waarbij influencers samen in een huis content maken. Dat bevestigt het productiehuis Wünderbaar. Het eerste seizoen kwam vroegtijdig tot z’n einde nadat het overladen werd met kritiek. De influencers en hun familie kregen uiteindelijk zelfs doodsbedreigingen. [naar artikel]
De internetreeks “The Social House”, waarin bekende Vlaamse influencers een tijdje samenleven in een vakantiehuis, neemt een pauze. Na kritiek en het vertrek van een van de jongeren zal er twee dagen geen content worden gepubliceerd. Dat meldt het productiehuis Wunderbaar. [naar artikel]
Vanaf vandaag start The Social House, een online format waarin acht Vlaamse influencers twee weken opgesloten worden in hetzelfde huis. Daar zullen ze exclusieve videocontent maken voor HLN.be waarin ze de opvallendste nieuwtjes op het internet bespreken. [naar artikel]
Lees dit artikel: 3 beleggingsstrategieën van één van de grootste financiële influencers op TikTok De 24-jarige Austin Hankwitz is, met bijna een half miljoen volgers, een van de grootste beleggingsinfluencers van TikTok. Hij deelde met zakensite Business Insider 3 tips die u helpen om het lucratiefste aandeel uit te kiezen. Austin Hankwitz maakt TikTok–video’s waarin hij uitlegt hoe u kunt beleggen en het volgende geweldige bedrijf kunt vinden. ‘Ik denk dat […] Lees dit artikel: 3 beleggingsstrategieën van één van de grootste financiële influencers op TikTok [naar artikel]
De internetreeks ‘The Social House’, waarin bekende Vlaamse influencers een tijdje samenleven in een vakantiehuis, stopt er (voorlopig) mee. Na felle kritiek, het vertrek van een van de jongeren en een”korte pauze” van twee dagen is beslist om de stekker uit het experiment te trekken. [naar artikel]
Wie als tiener miljonair wil worden, moet zich maar eens wenden tot TikTok. De Amerikaanse Charli D’Amelio is amper 17 jaar en de best verdienende TikTok-ster ter wereld. Met haar 133 miljoen volgers haalde ze vorig jaar maar liefst 15,4 miljoen euro op. Haar 20-jarige zus Dixie - die nota bene op de tweede TikTok-plaats pronkt met 56,7 miljoen volgers - verdiende 8,8 miljoen euro. Vlaamse TikTokkers vertellen hoe ook zij een flinke boterham verdienen met de social media-app. [naar artikel]
Het omstreden internetproject The Social House, waarbij Vlaamse influencers een tijdje samenhokken om filmpjes te maken, keert terug in de herfstvakantie. Productiehuis Wünderbaar zegt dat rekening is gehouden met de kritiek op de eerste, vroegtijdig stopgezette, reeks. [naar artikel]
Wie als tiener miljonair wil worden, moet zich maar eens wenden tot TikTok. De Amerikaanse Charli D’Amelio is amper 17 jaar en de best verdienende TikTok-ster ter wereld. Met haar 133 miljoen volgers haalde ze vorig jaar maar liefst 15,4 miljoen euro op. Haar 20-jarige zus Dixie - die op de tweede TikTok-plaats pronkt met 56,7 miljoen volgers - verdiende 8,8 miljoen euro. Maar ook in Vlaanderen kan je een flinke boterham verdienen met de social media-app, getuigen deze TikTokkers. “Als ik zie hoeveel bedrijven bereid zijn te betalen, dan denk ik toch soms: wow.” [naar artikel]
Acht populaire TikTokkers en YouTubers zitten momenteel samen in één huis om video’s te maken in de hoop nieuwe volgers aan te trekken. Maar heel wat tieners en twintigers vinden het niet kunnen dat zij twee weken lang samen mogen zijn in The Social House, terwijl hun jonge volgers het net heel moeilijk hebben. “De sfeer was hier gisteren echt heel down”, zegt Stien Edlund. “Sommigen trekken het zich heel hard aan.” [naar artikel]
Gisteren startte The Social House, een online format waarin acht Vlaamse influencers twee weken opgesloten worden in hetzelfde huis. Daar zullen ze exclusieve videocontent maken voor HLN.be waarin ze de opvallendste nieuwtjes op het internet bespreken. [naar artikel]
Er kwam eerder al kritiek op de internetreeks ‘The Social House’, waarin acht Vlaamse influencers een tijdje samen leefden in een vakantiehuis, maar de discussie escaleerde. Volgens productiehuis Wünderbaar kregen de deelnemers doodsbedreigingen. Vrijdag vuurden ‘ongewenste bezoekers’ zelfs vuurwerkpijlen af op het huis. [naar artikel]
Mrkrul, het account van Arne Claessens (25) uit Diepenbeek, heeft 1 miljoen volgers aangetikt op Tiktok. “Toen ik nog maar net mijn account had, stond er ‘Ooit haal ik 1 miljoen volgers’ in mijn bio”, vertelt hij. “Nu is dat ook werkelijkheid.” [naar artikel]
Deze Nederlandse ‘politiekat’ is ruim 1,4 miljoen keer bekeken op TikTok. De Amsterdamse kat heeft een eigen Instagram- en TikTokkanaal waar je al zijn avonturen kan volgen. Police Cat heeft volgers over de hele wereld en is een hit op social media. Maar de echte reden waarom hij een politievest draagt is minder heldhaftig. Dit is eigenlijk een reddingsvest zodat hij niet zou verdrinken. Hoewel het er stoer uitziet, werkt Police Cat dus niet officieel voor de politie. Hij jaagt dus enkel op muizen en niet op boeven. [naar artikel]
Tijdens de paasvakantie sluiten acht Vlaamse influencers zich op in The social house om samen content te maken. Een soort Big brother waarbij smartphones niet verboden zijn, maar juist een belangrijke tool. [naar artikel]
Na nog geen zes volle dagen is The Social House vroegtijdig op slot gegaan. De influencers die bij wijze van experiment in het West-Vlaamse huis samenhokten en via social media de buitenwereld lieten meekijken, kregen steeds meer bedreigingen te slikken. De vuurpijlen die vrijdag richting het huis afgestoken werden, vormden de druppel. [naar artikel]
Een gemaskerde gek slacht bij bosjes Vlaamse influencers af. In de realiteit delen influencers hun leven met hun volgers. In de horrorfilm ‘FOMO’ moeten ze rennen voor hun leven, terwijl ze zelf worden achtervolgd. Wij bezochten de set in Herselt. [naar artikel]
De wereldtitel leverde Lionel Messi in een dag 4 miljoen extra volgers op. Sinds zijn vertrek is PSG er bijna 4 miljoen kwijt. Cristiano Ronaldo gaf de socials van Al-Nassr een boost van 16 miljoen. En ook Neymar nam wat supporters mee naar Al-Hilal. Transfers hebben niet alleen invloed op de financiële cijfers, ook op die waar marketeers graag mee uitpakken. Met de exodus aan vedetten verloor het Europees voetbal zijn strafste influencers. [naar artikel]
Celien Dept en Michiel Callebaut zijn samen CEMI voor hun meer dan 15 miljoen volgers op Youtube en TikTok. Influencers, pur sang, en van het eerste uur. Met meerdere keren per week nieuwe filmpjes over voetbal, voetbaltruukjes, online trends en creatieve challenges. Ze hebben een eigen kledinglijn, eigen schoenen, een Gouden K (van Ketnet) voor een uit de hand gelopen coronalied, en bijna een eigen achtbaan in Plopsaland. Al stak een online petitie daar toen een stokje voor. Kortom: beroemdheden. Freek Braeckman mag bij hen blijven slapen en krijgt een uniek beeld achter de schermen van het populairste influencersduo van het land. [naar artikel]
Het omstreden internetproject “The Social House”, waarbij Vlaamse influencers een tijdje samenhokken om filmpjes te maken, keert terug in de herfstvakantie. Het productiehuis Wünderbaar zegt dat rekening is gehouden met de kritiek van de eerste – vroegtijdig stopgezette – reeks. [naar artikel]
De internetreeks “The Social House”, waarin bekende Vlaamse influencers een tijdje samenleven in een vakantiehuis, neemt een pauze. Na kritiek en het vertrek van een van de jongeren zal er twee dagen geen content worden gepubliceerd. Dat meldt het productiehuis Wunderbaar. [naar artikel]
De internetreeks The Social House, waarin bekende Vlaamse influencers een tijdje samenleven in een vakantiehuis, neemt een pauze. Na kritiek en het vertrek van een van de jongeren zal er twee dagen geen content worden gepubliceerd. Dat meldt het productiehuis Wunderbaar. [naar artikel]
De internetreeks ‘The Social House’, waarin bekende Vlaamse influencers een tijdje samenleven in een vakantiehuis, stopt er (voorlopig) mee. Na felle kritiek, het vertrek van een van de jongeren en een”korte pauze” van twee dagen is beslist om de stekker uit het experiment te trekken. [naar artikel]
Al dan niet subtiel merken en producten aanprijzen, zo verdienen de meeste ‘influencers’ hun geld. Maar op Tiktok wordt nu ook meer en meer gebedeld bij fans, zonder scrupules. Ze roepen volgers op om te bewijzen dat ze échte fans zijn, en troggelen zo virtuele ‘cadeautjeds’ af die écht geld kosten. Tiktok verbiedt de praktijk, maar experts zien dat het “een ware plaag” aan het worden is. [naar artikel]
De acht influencers van The Social House waren sinds gisteren ineens nog maar met zeven, nadat Flo Windey opstapte wegens een gebrek aan diversiteit. De productie laat nu weten dat het programma doorgaat, en slaat mea culpa. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.