Het Laatste Nieuws

RECENSIE. ‘Chapelwaite’: “Adrien Brody is de steunbalk die dit horrorhuisje samenhoudt”

24/02/2022 - 17:30
"Een verhaal van Stephen King mag dan bij de meesten hoge verwachtingen oproepen, een adaptatie naar het grote of kleine scherm resulteert niet zelden in een flop. Of het tiendelige ‘Chapelwaite’ met Adrien Brody op Streamz de ban breekt en wel een overtuigend horrormysterie op uw scherm tovert? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit."

1. ‘Manodrome’ met Jesse Eisenberg en Adrien Brody krijgt trailer (31/10/2023 - Newsmonkey)

Waartoe toxic masculinity en het blindelings volgen van een cultleider kan leiden, dat is het thema van de film Manodrome. Lionsgate deelde zojuist een veelbelovende trailer, waarin je topacteurs Jesse Eisenberg en Adrien Brody ziet schitteren. Manodrome verschijnt volgende week al in de cinema. In Manodrome volgen we Ralph, een New Yorkse Uberchauffeur die vol […] The post ‘Manodrome’ met Jesse Eisenberg en Adrien Brody krijgt trailer appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]

2. Brody maakt het bont in ‘Ex on the Beach’: “Tja, ik was stomdronken” (09/12/2018 - Het Laatste Nieuws)

Eén van de opvallende kandidaten in MTV’s ‘Ex on the Beach’ is Nederlander Brody (27). De man met de opgestoken middelvinger zorgt meteen voor... [naar artikel]

3. Caffè latte met moedermelk? Volgens Brody Jenner is het “verdomd lekker” (10/10/2023 - Het Laatste Nieuws)

Brody Jenner (40), de halfbroer van Kylie en Kendall Jenner, is fan van een scheutje moedermelk bij de koffie. Dat blijkt uit de meest recente vlog op het YouTube-kanaal dat hij deelt met zijn verloofde Tia Blanco (26), die eind juli is bevallen van hun eerste dochtertje. Het koppel waagde zich ‘s morgens aan een ‘breast milk latte’, want andere melk was er niet in huis. [naar artikel]

4. Van ‘Mijn slechtste beste vriendin’ tot ‘Zillion’: Charlotte Timmers is dit najaar óveral (26/08/2022 - Het Belang van Limburg)

Eén film, twee series en nog een derde op komst. Wie de Zonhovense Charlotte Timmers (34) dit najaar wilt ontlopen, zal stevig moeten zappen. Haar nieuwste wapenfeit is een rol in het derde seizoen van ‘Mijn slechtste beste vriendin’. En op termijn is ze ook (kort) te zien naast Hollywoodster Adrien Brody. [naar artikel]

5. Brody Jenner maakt nieuwe relatie wereldkundig op Instagram (15/09/2019 - Het Laatste Nieuws)

Brody Jenner (36) heeft zijn relatie met Josie Canseco (22) “Insta Official” gemaakt. Met andere woorden: de realityster postte voor het eerst een... [naar artikel]

6. RECENSIE. ‘Peacemaker’: “‘Absurd’ en ‘debiel’ stonden bovenaan de briefing” (15/01/2022 - Het Laatste Nieuws)

“Vrede is mijn prioriteit, maakt niet uit hoeveel mannen, vrouwen en kinderen ik ervoor moet kapotmaken”. De kans is groot dat Peacemaker niet uw favoriete personage uit ‘The Suicide Squad’ was. Hij is te dom om te helpen donderen en te gewelddadig om ‘een goeie’ te zijn. Maar in ‘Peacemaker’, de spin-off serie op Streamz, is de definitie van ‘held’ zo rekbaar als een elastisch pakje. Streamen of skippen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

7. Brody Jenner teleurgesteld dat vader Caitlyn Jenner niet naar huwelijk kwam (16/07/2019 - Het Laatste Nieuws)

Brody Jenner (35), die momenteel te zien is in realityreeks ‘The Hills: New Beginnings’, heeft verteld hoe zijn vader, Caitlyn Jenner (69), last... [naar artikel]

8. Betonnen steunbalk valt naar beneden in kleuterklasje (19/10/2022 - Het Laatste Nieuws)

In Stedelijke Basisschool De Smidse in de Zottegemse deelgemeente Erwetegem is in de nacht van dinsdag op woensdag een betonnen steunbalk naar beneden gekomen in één van de kleuterklasjes. “Je mag er niet aan denken dat zoiets gebeurt tijdens de schooluren", reageert schepen van Onderwijs Lieselotte De Roover (CD&V) aangedaan. [naar artikel]

9. Arbeider krijgt steunbalk op het hoofd en overlijdt in Wetteren (11/03/2020 - Het Nieuwsblad)

In het Oost-Vlaamse Wetteren is woensdag een arbeider om het leven gekomen toen hij een steunbalk op het hoofd kreeg bij dakwerken. Het gaat om een 36-jarige man, zegt het Gentse arbeidsauditoraat. [naar artikel]

10. Waals minister van Begroting Adrien Dolimont: ‘Wij hoeven in 2024 niet te bedelen bij de Vlamingen’ (25/02/2023 - De Tijd)

03:00 ‘Natuurlijk is onze financiële toestand zorgwekkend’, zegt Adrien Dolimont, minister van Begroting in de regering-Di Rupo en bewaker van de Waalse schuldenberg. ‘Wat Wallonië nu vooral moet doen, is t... [naar artikel]

11. Duiventransport ramt steunbalk van huis in Bilzen (11/05/2021 - Het Belang van Limburg)

Dinsdagavond is een duiventransport tegen de steunbalk van een huis gereden aan de Hasseltsepoort in Bilzen. De vrachtwagenbestuurder reed door. [naar artikel]

12. Adrien Trebel draait het mes nog eens in de wonde: “Als Vincent Kompany nog bij Anderlecht was, deden we mee voor de titel” (28/04/2023 - Het Belang van Limburg)

Het verhaal van Adrien Trebel (32) bij Anderlecht is ten einde. Na zes jaar wordt zijn contract niet meer verlengd. En dus is het moment gekomen waarop hij vrijuit kan spreken. En dat deed hij in de Franstalige podcast ‘Nonante Minutes’. De Franse middenvelder vertelde onder meer hoe transfers naar Club Brugge, Sevilla en Olympique Marseille afsprongen. “Mijn carrière is een verhaal geworden met toch heel wat gemiste kansen.” [naar artikel]

13. ‘Bad boy’ Brody en Temptation-Chloë zijn na week alweer uit mekaar (14/03/2019 - Metro)

De vermeende relatie van bad boy Brody en Chloë uit ‘Temptation Island’ was van korte duur. Ongeveer een week nadat bekend werd dat de twee een stelletje zouden vormen, lijkt het nu alweer over en uit. Volgens Cosmopolitan hebben Brody en Chloë elkaar ontvolgd op Instagram. Anno 2019 betekent dit hetzelfde als iemand neersteken in […] Het bericht ‘Bad boy’ Brody en Temptation-Chloë zijn na week alweer uit mekaar verscheen eerst op Metro. [naar artikel]

14. Ex-vrouw Harvey Weinstein dolverliefd op acteur Adrien Brody (26/02/2020 - Het Laatste Nieuws)

Georgina Chapman (43) heeft het niet gemakkelijk gehad. Toen haar echtgenoot, Harvey Weinstein (67), in 2007 beschuldigd werd van seksueel... [naar artikel]

15. RECENSIE. ‘Nurses’: “Een acuut geval van slechte, overgeromantiseerde ziekenhuisfictie” (13/08/2021 - Het Laatste Nieuws)

Zit u zodanig door de herhalingen van ‘Grey’s Anatomy’ en ‘ER’ heen dat u in de zoektocht naar een infuus aan ziekenhuisintrige zelfs ‘Spoed’ aan het herbekijken bent? Dan heeft u de loterij gewonnen. Streamz heeft niet één, maar twee seizoenen van de Canadese medische reeks ‘Nurses’ aan z’n aanbod toegevoegd. Of dit ziekenhuispersoneel ook een applausje verdient? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

16. RECENSIE. ‘Tell Me Your Secrets’: “Een drassig vertoon” (16/07/2022 - Het Laatste Nieuws)

Wat hebben de handlangster van een seriemoordenaar, een serieverkrachter en de rouwende moeder van een vermiste jonge vrouw met elkaar gemeen? Ze worden in ‘Tell Me Your Secrets’ allemaal tot het uiterste gedreven in hun zoektocht naar verlossing. Maar is deze geheimzinnige thriller op Streamz van de producenten van ‘Big Little Lies’ en ‘The Undoing’ ook één waar u zich tien afleveringen aan moet vergapen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. [naar artikel]

17. RECENSIE. ‘De Bunker’: “Een vervolg waar niemand op zat te wachten” (26/02/2022 - Het Laatste Nieuws)

Zeven jaar na de opnames wordt het tweede seizoen van ‘De Bunker’ via Streamz eindelijk op de wereld losgelaten. In tien nieuwe afleveringen zien we onder andere een postuum Marc Van Eeghem en zelfs een gastrol van niemand minder dan Guy Van Sande. Maar is de reeks over de Belgische Inlichtingendienst het lange wachten waard? Bram De Brabander zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. “Het blijft vreemd om zinnen als ‘de facial recognition heeft niets opgeleverd’ uit de mond van Sven De Ridder te horen komen.” [naar artikel]

18. RECENSIE. ‘Zillion’: “Matteo Simoni speelt Black Magic niet. Hij ís de pornokoning” (26/10/2022 - Het Laatste Nieuws)

De film ‘Zillion’ kreeg dinsdagavond de spectaculairste première in jaren. “Een echt meesterwerk”, klonk het unisono uit de monden van bekend Vlaanderen. Maar is de prent over de op- en ondergang van discotheekuitbater Frank Verstraeten wel echt de hype waard? Onze man deelt z'n eerlijke oordeel. “Dit is een film die zowel qua muziek, acteurs als personages helemaal uit zijn voegen barst.” [naar artikel]

19. RECENSIE: ‘The Sex Lives of College Girls’: “Voor de seks moet u niet afstemmen” (22/11/2021 - Het Laatste Nieuws)

Met de woorden ‘sex’ en ‘college girls’ in de zoekgeschiedenis van uw werkcomputer kunt u al behoorlijk in de problemen geraken met uw werkgever. Gelukkig kunt u vanaf nu zeggen dat u gewoon hevige fan bent van ‘The Sex Lives of College Girls’, de nieuwste reeks op Streamz. Of deze dramedy met de zus van Timothée Chalamet in de hoofdrol het universiteitsantwoord op ‘Sex Education’ en ‘Sex and the City’ kan worden? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

20. RECENSIE. ‘The Peripheral’: “De hoogdravende scifi-elementen lijken rechtstreeks uit de vuilbak van ‘Westworld’ geplukt” (24/10/2022 - Het Laatste Nieuws)

Als Prime Video ons uitnodigt voor een scifi-spektakel met Chloë Grace Moretz (‘Suspiria’) en Jack Reynor (‘Midsommar’) in de hoofdrol, aangevoerd door de makers van HBO-klepper ‘Westworld’, dan hebben we geen andere keuze dan op die uitnodiging in te gaan. Maar of deze adaptatie van de gelijknamige bestseller van auteur en ‘vader van de cyberpunk’ William Gibson ook echt op een fantastisch futuristisch feestje trakteert? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. [naar artikel]

21. RECENSIE. ‘Dr. Brain’: “Niet de mindfuck waarop we gehoopt hadden” (08/11/2021 - Het Laatste Nieuws)

Hoe een tv-show hypen met één enkel woord? Simpel, gewoon ‘Zuid-Korea’ zeggen en de kijkers vliegen erop af als haters op een West-Vlaamse youtuber. Maar kan ‘Dr. Brain’, het gloednieuwe zesdelige scifi-drama op Apple TV+, ook de volgende ‘Squid Game’ worden? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

22. RECENSIE. ‘Severance’: “Het duistere broertje van ‘The Office’” (26/02/2022 - Het Laatste Nieuws)

Hoever zou u dezer dagen gaan om uw uit-knop te vinden? In ’Severance’, de nieuwste titel op Apple TV+, is de perfecte balans tussen werk en privé slechts een hersenimplantaat verwijderd. Of deze sinistere sciencefictionthrillerreeks, grotendeels geregisseerd door Ben Stiller, zich ook succesvol in uw voorhoofdskwab weet te nestelen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. [naar artikel]

23. RECENSIE. ‘La casa de papel’ seizoen 5 volume 1: “Van de Spaanse ‘Ocean’s Eleven’ naar een afgekalfde Amerikaanse schietshow” (04/09/2021 - Het Laatste Nieuws)

“Schaakmat, klootzak”. Met die gevleugelde woorden ging het vierde seizoen van ‘La casa de papel’ er ruim een jaar geleden uit. Het Netflix-misdaaddrama, dat van een lokale Spaanse productie met matig succes uitgroeide tot een internationaal fenomeen met fans over heel de wereld, gaat met z’n vijfde seizoen z’n laatste hoofdstuk in. Of u deze bende gehuld in rode overalls een laatste saluut moet brengen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

24. RECENSIE. ‘De Kraak’: “Gene Bervoets beschikt dan wel over het nodige charisma, El Professor is hij nu ook weer niet” (01/12/2021 - Het Laatste Nieuws)

Gene Bervoets die de grootste bankroof ooit wil plegen? Jawel, da’s de verhaallijn van de nieuwe Streamz-reeks ‘De Kraak’. De acteur kruipt in de huid van de gewiekste bendeleider Alidor Van Praet, die graag zo’n 350 miljoen euro rijker wil worden. Een flauw afkooksel van ‘La casa de papel’ en ‘Ocean’s Eleven’ of straffe Vlaamse fictie? Bram De Brabander zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

25. RECENSIE. ‘Echo 3’: “Ook een Michiel Huisman kan middelmatige keuzes maken” (28/11/2022 - Het Laatste Nieuws)

Michiel Huisman die naast Luke Evans schittert in een tv-serie gemaakt door de Oscarwinnende pen achter ‘The Hurt Locker’ en ‘Zero Dark Thirty’: dat ruikt verdacht veel naar prestige-tv. Maar of deze nieuwste brok suspense op Apple TV+ over gijzelende drugskartels ook genoeg ‘poeier’ heeft om u in extase te brengen? Of toch tien afleveringen lang z’n kruit verschiet? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. [naar artikel]