Reizigers vertonen de laatste tijd opmerkelijk minder interesse om naar de Verenigde Staten te trekken. Reisorganisaties zien het aantal [naar artikel]
De epidemie van het coronavirus zal het Italiaanse toerisme in 2020 waarschijnlijk terugbrengen tot het niveau van midden de jaren zestig. Dat... [naar artikel]
De wereldeconomie loopt als gevolg van de coronacrisis tot 3,4 biljoen euro mis nu het toerisme door de pandemie is ingestort. Dat komt vooral omdat het internationale reisverkeer nagenoeg is stilgevallen. Dat berekende de VN-conferentie voor handel en ontwikkeling UNCTAD. [naar artikel]
Volg hier live al het nieuws over de wereldwijde handelsoorlog. [naar artikel]
Volg hier live al het nieuws over de wereldwijde handelsoorlog. [naar artikel]
“Mijn houdbaarheidsdatum is beperkt”, zegt N-VA-voorzitter Bart De Wever al jarenlang. Maar al even lang wint hij verkiezing na verkiezing. Zelfs na 14 jaar voorzitterschap verraste hij afgelopen zondag vriend en vijand met een sterke score in Antwerpen. Hoe komt dat? [naar artikel]
Kim Knippenberg (35) uit Kapelle-op-den-Bos heeft de Belgische verkiezing van Mrs. Universe gewonnen. In oktober vertegenwoordigt ze ons land op de internationale finale in Zuid-Korea. Kim valt op door haar vele tatoeages. “Ik wilde tijdens de verkiezing tonen dat vrouwen met tattoos en piercings er ook best mogen zijn”, lacht Kim. [naar artikel]
01:00 De Deense ex-premier Helle Thorning-Schmidt leidt vandaag de Oversight Board, de waakhond die toezicht houdt op hoe Meta zijn kanalen Facebook en Instagram proper probeert te houden. Zeker in dit kant... [naar artikel]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak ter wereld. Dat hebben ze ook bij Toerisme Limburg en Voka – KvK Limburg goed begrepen. In navolging van grote buitenlandse voetbalclubs gaan ze daarom nauwer samenwerken met KRC Genk en STVV. Met het Voetbal Plus-pakket willen ze het toerisme in de provincie nog extra kracht bijzetten. Igor Philtjens, gedeputeerde van Toerisme: “Dit is een mooie manier om een nieuwe doelgroep van toeristen aan te spreken. Meer instroom van toeristen is goed voor onze economie en welvaart. Bovendien zetten we Limburg met dit initiatief opnieuw neer als sterk merk.” [naar artikel]
Toerisme Vlaams-Brabant die maandag nog haar nieuwe editie van B(l)oeiend Hageland voorstelde, schrok zich amper een dag later een hoedje toen ze zagen dat Toerisme Limburg met een quasi identieke slogan uitpakte. Volgens de buren in het oosten gaat het om puur toeval. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.