De afgetrapte, peperdure sneakers van Balenciaga haalden het nieuws, maar kregen ook veel kritiek. Als reactie lanceerde het Leger des Heils Nederland een originele publiciteitsstunt: een eigen collectie schoenen, maar dan effectief door daklozen gedragen. Het prijskaartje is even hoog, alleen gaan de opbrengsten naar het goede doel. [naar artikel]
Ooit al eens in de wagen gezeten en gedacht: "Man wat ziet de vloer er hier goed uit, had ik maar een gelijkaardige rok"? Wij ook niet. Maar bij... [naar artikel]
Een kousenbroek die kousen met een broek combineert, tot daar aan toe. Maar het Spaanse modemerk Balenciaga trekt dat praktische kledingstuk nog... [naar artikel]
Ontwerpers moeten steeds sneller en meer collecties per jaar uitbrengen, dus zo gek is het niet dat ze al eens inspiratie zoeken bij alledaagse [naar artikel]
2.000 euro voor een handtas? Dat is een behoorlijk bedrag. Maar voor een designertas is het schering en inslag. 2.000 euro voor een handtas die [naar artikel]
Ikea laat niet met zich sollen. In een ludiek bericht op zijn website legt de Zweedse meubelgigant uit hoe u een originele blauwe Ikea-tas kan [naar artikel]
Sneakers zijn nog nooit zo populair geweest als dit jaar. Met name de onflatterende, orthopedische variant maakt tegenwoordig furore. Het schoolvoorbeeld? De Triple S van Balenciaga, die overal uitverkocht is. Het is niet de eerste keer dat Balenciaga uitpakt met opvallend schoeisel. Een maand geleden verkocht het Spaanse modehuis nog Crocs met een plateauzool, en ook toen […] Het bericht Plompe peperdure sneaker van Balenciaga is al uitverkocht verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Het Franse modehuis Balenciaga heeft zich de voorbije maanden populair gemaakt met opvallende stuks, zoals een herinterpretatie van de ‘Frakta’-tas van bij Ikea. Nu kunnen fans - die enkele honderden euro’s te veel hebben - investeren in een hemd dat iets heeft van een vuilniszak. [naar artikel]
Na de crocs-hakken, de vuilniszakhandtas en een bondagecollectie voor kinderen, shockeert modemerk Balenciaga weer. Voor 695 euro kan je nu paraderen in een luxueuze handdoekrok. Bij interieurketen IKEA springen ze ook op de nieuwe trend. “Nou, díé versie ga ik wel kopen.” [naar artikel]
Camille Krikillion (90) staat al sinds 1958 met zijn schoenenkraam op de woensdagmarkt in Deinze. De laatste 25 jaar doet hij dat in het gezelschap van zijn zoon Rudy (50), die in Herzele een schoenenwinkel runt. Vader en zoon lokken de marktbezoekers naar hun kraam met een opvallende slogan: ‘Wij verwennen uw voeten, dat is onze stiel’. [naar artikel]
© 2016 - 2025. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.