Vanaf deze zomer kan je een creatie van Willem Boeva (32) dragen. De Antwerpse comedian lanceert zijn eigen kledinglijn in het kader van Club Vet, een instagramreeks van de lekkerste en “vettigste” restaurants. Van hamburgers en frietjes in Brussel en Aalst tot tacos en tequila Antwerpen. [naar artikel]
William Boeva (32) is niet alleen comedian, hij lanceert nu ook zijn eigen kledinglijn. Voorlopig bestaat die uit twee T-shirts, een pet en een skatedeck. [naar artikel]
Britt Van den Eijnden, de ex van Metejoor, brengt samen met een vriendin een eigen kledinglijn op de markt. “Hij stond daar toen al echt achter”, vertelt de onderneemster nu. En ook Britts vriendin Karolien heeft een link met de Vlaamse zanger. Zij staat in voor de merchandise van Metejoor. [naar artikel]
De Tielense ijsroomfabrikant IJsboerke lanceert een nieuwe combinatie van zijn eigen lekkernij met een bekende naam. Nu vind je in de winkel -of krijg je aan huis- aardbeienroomijs. De aardbeien komen vanzelfsprekend uit Hoogstraten. [naar artikel]
Nu de mediacarrière van Julie Vermeire (25) niet van de grond lijkt te komen, stort de dochter van komiek Jacques Vermeire (72) zich op een eigen kledinglijn. Gefinancierd met haar eigen geld en dus wel een groot risico. Slaat de lijn home- en streetwear aan bij het publiek of niet. ‘TV Familie’ schakelt enkele experts voor een beoordeling. “Heel erg vernieuwend is deze kledinglijn niet.” [naar artikel]
Justin Bieber (24) komt met een eigen kledinglijn. De zanger maakte het nieuws zelf bekend. De lijn krijgt de naam Drew House. [naar artikel]
Bij de IJsboerke-fabriek in Kasterlee staakte het personeel op woensdagochtend voor de fabrieksdeuren, samen met de vakbonden ABVV en ACV. Leen Huybrechts van ACV Voeding en Diensten legt het probleem uit: “IJsboerke is een van de grote bedrijven die weigert de koopkrachtpremie van 250 euro te betalen, ondanks de sectorafspraken.” [naar artikel]
Transgenders hebben in de periode van hun transformatie, waarin ze man of vrouw worden vaak problemen met het shoppen van kledij. Ze zien er dan nog te mannelijk of te vrouwelijk uit voor de kledij die ze graag willen dragen. Deze nieuwe kledinglijn moet dat kledingsprobleem oplossen. [naar artikel]
De Zweedse meubelgigant Ikea start een eigen kledinglijn. De primeur is weggelegd voor Japan. Ikea heeft een kledinglijn gelanceerd onder... The post Ikea start een eigen kledinglijn appeared first on Business AM. [naar artikel]
Vooruit-voorzitter Conner Rousseau lanceert over enkele weken een nieuwe collectie van zijn kledinglijn Mateke voor het goede doel. Dat heeft hij maandagavond gezegd tijdens een Live op Instagram. Hij vertelde ook dat hij “back on track” is, nadat hij afgelopen weekend in het ziekenhuis belandde met een cyste op de nieren. [naar artikel]
Naast een carrière als voetballer heeft Dennis Praet met DYJCode ook een eigen kledinglijn. De ex-Gouden Schoen brengt zijn kledij uit bij keten [naar artikel]
Naast een carrière als voetballer heeft Dennis Praet met DYJCode ook een eigen kledinglijn. De ex-Gouden Schoen brengt zijn kledij uit bij keten [naar artikel]
“Het is door hem dat ik mijn eigen kledinglijn begonnen ben.” Modeontwerper Dries van Noten stopt, en dat raakt ook bekend Vlaanderen. We spraken met drie bekende diehardfans. “De kleuren en motieven die hij gebruikt, ze kunnen precies spreken.” [naar artikel]
De zomer komt steeds dichterbij en dat wil natuurlijk ook zeggen dat het topseizoen voor ijsjes er bijna aankomt! Belgisch roomijsmerk IJsboerke [naar artikel]
Naast een carrière als voetballer heeft Dennis Praet met DYJCode ook een eigen kledinglijn. De ex-Gouden Schoen brengt zijn kledij uit bij keten [naar artikel]
Julie Vermeire (25) was de laatste maanden minder alomtegenwoordig op tv, maar achter de schermen werkte ze met haar vriend Laurins volop aan haar eigen kledinglijn ‘Soulshine’, een nieuw project dat ze zal combineren met haar mediacarrière. “Investeren met eigen geld, dat is een risico.” [naar artikel]
Supermarktketen Albert Heijn speelt in op de trend rond “fancollecties”, kledinglijnen met de logo’s van winkels die je niet meteen als modemerk verwacht. De Nederlandse supermarktketen brengt vanaf maandag een Hawaii-shirt, een jog short, sokken, een trui en een vissershoedje als “collectie in beperkte oplage” op de markt, via de eigen winkels en de website […] [naar artikel]
IJsboerke zal ook na de overname door de zogoed als onbekende streekgenoot Glacio blijven bestaan. 'Het zou onverstandig zijn om het merk IJsboerke te schrappen. Als je ziet hoeveel buzz er de voorbije weken is gecreëerd rond IJsboerke, dan weet je wel hoe sterk die merknaam is', zeggen de overnemers Peter Janssen en Werner Van Springel. [naar artikel]
Na Julie Vermeire, Olga Leyers en Dina Tersago brengt nu ook Kim Van Oncen een eigen kledingcollectie op de markt. Daarvoor werkt de Dertigers-actrice samen met het Belgische familiebedrijf JBC. Kim ontwierp een kledinglijn vol edgy stuks voor vrouwen met pit én die geschikt is voor elke gelegenheid. Van de kinderen van school halen tot schitteren op een trouwfeest. [naar artikel]
IJsboerke, het bekende roomijsbedrijf uit Tielen, bindt de strijd tegen suiker aan. Het vervangt de suiker in alle kinderijsjes die Ijsboerke voor Studio 100 produceert. De suikervervanger haalt IJsboerke in Limburg, bij het voedingbedrijf Damhert. [naar artikel]
Camille Dhont (21) start een eigen kledinglijn bij winkelketen JBC. De zangeres tekent er meteen een langdurige overeenkomst voor liefst zes collecties. De eerste verschijnt in november, en wordt voorgesteld in een digitale wereld. [naar artikel]
De NMBS is bij wijze van test begonnen met een eigen kledinglijn, met in totaal een tiental producten. Wie wil rondlopen met sokken met het logo van de spoorwegen of een pull van het station van Bosvoorde? “Een mooi cadeau voor die ene vriend die altijd te laat komt”, zegt merkstrateeg Frederik Picard. [naar artikel]
29 jaar nadat de eerste aflevering van ‘The Fresh Prince of Bel-Air’ op televisie kwam, lanceert hoofdrolspeler Will Smith (51) een kledinglijn die... [naar artikel]
Julie Vermeire (25) was de laatste maanden minder alomtegenwoordig op tv, maar achter de schermen werkte ze met haar vriend Laurins volop aan haar eigen kledinglijn ‘Soulshine’, een nieuw project dat ze zal combineren met haar mediacarrière. “Investeren met eigen geld, dat is een risico. Maar ik moet durven springen”, vertelt de dochter van Jacques stellig. Meer ontdek je in een nieuwe Showbits. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.